• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

problemen met WINDOWS 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

kronos8894

Nieuw lid
Lid geworden
14 mrt 2019
Berichten
5
Waarderingsscore
0
beste mensen
oplossing gezocht ik krijg elke keer bij opstarten popup melding die zegt
C:\WINDOWS\SYSTEM32\version.dll is
niet geschikt voor windows of bevat fout. probeer het programma opnieuw te installeren met behulp van de oorspronkelijk= installatiemedia
foutstatus 0xc000012f.
en nog een die zegt.
de code=uitvoering kan niet worden voortgezet omdat
madExcept_bpl
niet gevonden.
en nog een .
de code=uitvoering kan niet worden voortgezet omdat rtl120.bpl niet is gevonden.
en nog een.
de code=uitvoering kan niet worden voortgezet omdat madBasic_bpl
niet is gevonden.

Ik heb op mijn laptop asus R751B windows 10 home versie 1803 [ build van besturingssysteem 17134.706 ].

de problemen zijn dat office ,total commander en nog een paar programmaas niet opstarten dan krijg ik de eerste melding.

ik heb systeemherstel geprobeerd werkt niet .geprobeerd om W 10 opnieuw te instaleren werkt niet heb gezocht op internet maar dingen gevonden maar werkte ook niet .

Wil gewoon W10 opnieuw instaleren .

WIE WEET WAT IK MOET DOEN
 
Hallo,
Hoe heb jij geprobeerd Windows 10 opnieuw te installeren?
Waarom lukt dat niet, krijg jij een foutmelding te zien?
Gebruik jij een andere anti virus dan de Windows defender?
 
thanxs voor de info maar ik heb geen andere antivirus .
en de download windows 10 heb ik geprobeerd maar dan krijg ik de eerst melding weer en de instal wordt afgebroken .
 
Het hulpprogramma dowloaden , een installatie medium aanmaken en een schone installatie doen.
Gebruik bovenstaande link van Dotchiejack.
 
thanxs voor de info maar ik heb geen andere antivirus .

Andere anti virus scanners willen nog wel eens een herstel tegen houden, maar dat is dus bij jou niet het geval. Dan zal ik eens de manier van Jockers proberen.
 
bedankt aarie25 maar die manier heb ik al geprobeerd maar het zelfde resutaat .
 
doe 3 maal na elkaar een hard reset en de 4de keer dat je het systeem inschakelt laat je deze door starten en Windows zal zichzelf herstellen .. betreft het om een laptop te gaan haal je de accu er uit en sluit je de adapter er aan ..het is dan deze adapter die je telkens los koppelt zodat je systeem gedwongen uitvalt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan