• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Problemen na een scanreq/restore

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

Barttrump

Gast
Ik heb reeds geruime tijd problemen met het afsluiten/opstarten van mijn PC, er draait Windows ME op.

Eergisteren kon ik hem helemaal niet meer opstarten. Ik kreeg de fout dat hij System.ini niet mee kon vinden en een scanreq/restore moest uitvoeren.
Ik ben er in veilige modus in geraakt en heb de restore uitgevoerd. Het bleek dat hij een rollback ging doen naar 27/03/03, niet slim van mij om niet vaker een backup te nemen.

Het goede nieuws was dat ik mijn PC terug normaal kon opstarten.

Het minder goede nieuws, alle software nadien genstalleerd moet terug genstalleerd worden.
Vermits ik pas vanaf 01/2006 over internet beschik, moest ik mijn modem, netwerkkaart en virus scanner terug installeren. Het probleem is dat ik mijn modem, Philips PSTN, niet meer kan installeren.

Kan dit ook gevolgen hebben voor mijn virus scanner abonnement?
Hoe kan ik het problem met mijn modem het best oplossen? Door een format C te doen? ...
 
format c:/ dan is alles gewoon weg van de c:/ schijf dat haalt zeker niet uit want dan moet je pas echt alles terug installeren dan ben je verder van wal dan waar je nu zit

voor een virus-scan abonnement moet je normaal geen schrik hebben denk ik dat loopt toch gewoon door ? (tenzij ze zien dat je je een tweede keer registreert en ze denken dat je zogezegde 2de kopie illegaal is)
 
voor een virus-scan abonnement moet je normaal geen schrik hebben denk ik dat loopt toch gewoon door ? (tenzij ze zien dat je je een tweede keer registreert en ze denken dat je zogezegde 2de kopie illegaal is)

Je kan zo vaak registreren op 1 computer als je wilt..

Je kan de driver nergens vinden??
 
Je kan zo vaak registreren op 1 computer als je wilt

helaas is dit volgens mij niet helemaal waar...:unsure: want je krijgt op gegeven moment een punt waarop de registratie zegt..ja doehoei...dat hebben we met de pc van mijn vriend ook gehad..maar een belletje met MicroSoft deed wel wonderen hoor...maar het kan ergens ophouden geloof ik...althans, mijn ervaring.
 
Microsoft ;)

Ik denk dat dat met Virusscanners wel kan, aangezien die je thuis IP (192.168.2.-) ook checken, zodat je het niet op meer computer installeerdt.

Maarja, anders is bellen inderdaad een optie.

Edit: http://fotoboek.nos.kpn-is.nl/projects/pr00073/top5.php Je staat op 1:p





~~~~~~

*mod-edit* : topic op duimpje gezet omdat er al bijna een maand geen reactie meer geweest is van TS, en we er zodoende vanuit gaan dat het probleem opgelost is :)

*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan