• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Proccesor upgrade ryzen

Status
Niet open voor verdere reacties.

trainsim87

Nieuw lid
Lid geworden
28 feb 2019
Berichten
24
Waarderingsscore
0
Op de website van Train Sim World wordt een Ryzen 1700 als aanbevolen processor aangegeven, maar heb momenteel een proccesor van het type 2600x , is deze voldoende eigenlijk om dit spel op maximale kwaliteit te spelen, de volgende onderdelen zitten in mijn pc :

Geforce GTX 1070 TI
Ryzen 2600x proccesor
16 gb ram geheugen op 3000 mhz
2x SSD Samsung M2 evo 970
MSI X470 gaming pro carbon moederbord
 
De Ryzen 7 1700 (of beter) wordt aanbevolen voor dat spel. Jij hebt de Ryzen 5 2600x.
Hier worden die twee processors met elkaar vergeleken: UserBenchmark: AMD Ryzen 5 2600X vs 7 1700

Jouw processor is van een nieuwere generatie dan de 7 1700. En jouw processor zou zelfs iets beter zijn voor gaming dan de Ryzen 7 1700.
Met andere woorden: voor zover ik het kan beoordelen voldoet jouw processor aan de aanbevolen specificaties voor het spel dat jij wilt gaan spelen.
 
De Ryzen 7 1700 (of beter) wordt aanbevolen voor dat spel. Jij hebt de Ryzen 5 2600x.
Hier worden die twee processors met elkaar vergeleken: UserBenchmark: AMD Ryzen 5 2600X vs 7 1700

Jouw processor is van een nieuwere generatie dan de 7 1700. En jouw processor zou zelfs iets beter zijn voor gaming dan de Ryzen 7 1700.
Met andere woorden: voor zover ik het kan beoordelen voldoet jouw processor aan de aanbevolen specificaties voor het spel dat jij wilt gaan spelen.
Dank je voor de tip en info
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan