• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Program Files & Program Files (x86)

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvantoren

Gevestigd lid
Lid geworden
24 okt 2012
Berichten
359
Waarderingsscore
4
In de ene map 64 bit pogramma's in de andere 32 bit programma's.
Na een actie: Terug naar fabrieksinstellingen waren beide mappen leeg, behalve de Window programma's.
Toen vroeg ik mezelf af, kun je alle zelf geinstalleerde programma's niet beter in een andere map installeren, die worden dan niet gewist. En waar blijft dan Program Data.
 
Maak elke dag een incrementele back-up met Aomei b.v. en dan hoef je en niet terug naar de fabrieksinstellingen en niet af te vragen waar het zou moet staan, die ook worden gewinst als je naar de fabrieksinstellingen gaat.
 
Een herinstallatie naar fabrieksinstellingen gaat altijd gepaard met het formatteren van de systeempartitie. Door programma's in een andere map te installeren, in de hoop dat die dan blijft bestaan, is ijdele hoop.
 
Meerdere ptogramma's die ik onder C: had geïnstalleerd zijn wel blijven staan en kan ik gewoon nog gebruiken
 
Dan vermoed ik eerder dat je systeemherstel gedaan hebt in plaats van een herinstallatie.
 
Er wordt, vóórdat je daadwerkelijk begint met een systeemherstel, gewaarschuwd welke programma's er verwijderd worden. In theorie zijn dat alle programma's die geïnstalleerd worden, een vermelding in de registry krijgen en/of bestanden neerzetten in %windir%\system32.
 
Dan vermoed ik eerder dat je systeemherstel gedaan hebt in plaats van een herinstallatie.
100% zeker dat ik terug naar fabrieksinstellingen heb uitgevoerd.
Maar wat ik vreemd vind
Het was ooit een windows 7 machine.
Toch een windows 10 terug na de uitvoering naar fabrieks instellingen.

Er wordt, vóórdat je daadwerkelijk begint met een systeemherstel, gewaarschuwd welke programma's er verwijderd worden. In theorie zijn dat alle programma's die geïnstalleerd worden, een vermelding in de registry krijgen en/of bestanden neerzetten in %windir%\system32.
Na herstel stond er een lijst op het bureaublad!
 
100% zeker dat ik terug naar fabrieksinstellingen heb uitgevoerd.
Maar wat ik vreemd vind
Het was ooit een windows 7 machine.
Toch een windows 10 terug na de uitvoering naar fabrieks instellingen.


Na herstel stond er een lijst op het bureaublad!

Systeemherstel inclusief een upgrade naar Windows 10.
Dat is dan echt geen recovery installatie geweest, want zoals jij het beschrijft is het onmogelijk zo een recovery uit te voeren!

Toch een windows 10 terug na de uitvoering naar fabrieks instellingen.
Ik schat dat jij een reparatie installatie gedaan hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan