• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Programma aanvragen

Ik zou graag een programma hebben die een ip adres geeft aan een harde schijf (geen netwerkhdd)
 
Ik heb dit gevonden:
dit is mogelijk als je een externe harddisk met ethernet heb gekocht Zo niet? Share je harddisk via je pc en benader hem dan. je pc moet hier echter wel voor aanstaan.

Ik weet niet of je er wat mee kunt of dat je het zelf ook al gevonden had..

Veel succes met je programma
 
neen, dat is enkel in je lokaal netwerk. ik zoek iets voor over het volledige net.
 
Je kan ook je eigen webserver opzetten en alles wat je wilt sharen toegankelijk maken.
 
En is dat van mij mogelijk?

(Zie laatste antwoord op pagina 10...)
 
Hallo ik heb een uitdaging (denk ik :p ) zou iemand een programma kunnen maken een soort facturatie programma.

Ik leg het even uit.
Bij mij thuis hebben ze een tankstation. Sommige klanten tanken met factuur. nu doen we dit in excel maar dit is niet handig omdat bijvoorbeeld: klant x tankt 5/maand we maken 5 rijen aan in ecxel (datum, de nr-plaat van de wagen, getankte liters, de toegekende korting, het totaal bedrag) maar als de volgende maand de klant maar 2 keer tankt moeten we telkens rijen verwijderen en dit willen we niet meer.

Ik zoek dus een programma waar we vanboven de naam van de klant en het adres kunnen schrijven en vervolgens en vervolgens moeten er onder de gegevens van de klant volgende kolommen komen: inde 1STE kolom de nr. plaat kunnen invillen inde 2DE kolom het bonnr kunnen ingeven inde 3DE kolom het aantal getankte liters inde 4DE kolom de eenheidsprijs van diesel/benzine(veranderd constant moet dus aanpasbaar zijn) inde 5DE kolom de toegekende korting (bv.0.05 cent op 1liter) ( van de klant (is niet bij iedereen dezelfde ook aanpasbaar dus) inde 6DE kolom het totaal bedrag (de getankte liters bv. 10 liter getankt x de eenheidsprijs - de korting = totaal bedrag) en we moeten het natuurlijk ook kunnen afdrukken

Ik denk wel dat dit een uitdaging is wie nog vragen heeft stel deze maar!
hopelijk komt er snel iets!

jellen
 
Ik denk dat dit in de buurt komt:
6nunpj.jpg


Resultaat van een nog inspiratieloze regenachtige zondagmorgen, er zit nog geen enkele code onder de knoppen maar dat is ook geen uitdaging hoor. Ik hoor het graag of we 'zaken' kunnen doen:) Mijn applicaties draaien desgewenst op Windows, Mac en Linux. Als database zijn SQLlite (op de client PC), MySQL en MS SQL Server mogelijkheden. Afdrukken en/of exporteren naar Excel is geen probleem. Ook kunnen eventuele mooie grafieken worden gemaakt op basis van ingevoerde data. Misschien ook een idee om reeds in Excel ingevoerde data te importeren?

gr. Jacco
http://www.slok.com
 
Wel aardig als er een reactie zou komen... Is niet echt motivatie om nog eens een helpende hand te bieden als niet eens op het aanbod wordt gereageerd hoor...
 
ik heb 2 puberende kinderen die ik bv 1 uur per dag wil laten chatten ed.
ik wil dus een tijdslimiet hebben op bepaalde urls
er zijn meerdere kinder-beveiligings progjes zoals de aloude netnanny, maar geen van ze doet wat ik wil.
Iemand ?
 
Hallo,

IK hel wel een uitdaging voor een programma. Ik kan er wel niet voor betalen maar het zou leuk zijn als ik een prgramma zou hebben waar alle statistieken van alle voetbalwedstrijden worden bijgehouden in de verschillender markten zoals: halftime/fulltime result, under/over goals/total goals/clean sheet etc..
Een voorbeeld van zoiets is: www.betformpro.com maar dit programma is te weinig; Ik bedoel te weinig leagues en zo;

als iemand vrijwillig zo'n uitdaging ziet zitten stuur me een pm

mvg.


Patrick
 
Een programma voor het bijhouden van een muntenverzameling kan dit?
 
Een programma voor het bijhouden van een muntenverzameling kan dit?

Natuurlijk kan dit. De vraag is dan wat wil je precies bijhouden en op welke manier?
Wil je foto's opslaan, of wil je alleen de munt gegevens opslaan?
 
Zou graag ook de foto's van mijn eigen munten willen opslaan. Ik zou het graag onder gedeeld zien per land - jaartal - cataloguswaarde - aankoop & verkoop
mvg
 
Beste Programmeurs,

Graag zou ik een programma willen hebben dat mij attendeert op het verlopen van een APK keuring en de klant dan automatisch een email verstuurd.
Ook zou ik willen kunnen kiezen of het programma een email stuurt, een brief print met een herinnering of beide. Is er iemand die zoiets zou kunnen maken?

mvg Jan
 
Zou zoiets niet standaard onderdeel van een gemiddeld CRM programma zijn? Mogelijk niet speciaal voor apk, maar er is vast wel iets met een soortgelijke functie te vinden.
 
Dat bestaat absoluut.

Ik zou het graag versimpeld willen hebben de meeste programma's waar dit in zit zijn zeer uitgebreid en extreem kostbaar.

mvg Jan
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan