• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Programma aanvragen

hihi//

lol leuk dat jullie dit zo positief op pakken.

ik heb ff mijn arme grijze cellen aan het werk gehad,, hoe zou het moeten werken,,,

voorbeeld van mijn gedachte...

TS post : ramp ,mijn pc is besmet...


TS klikt op een link in de reply,,, en volgende gebeurd,.

Mbam inst, + een run, om de eerste troep op te lossen...

na Mbam, word TS gevraagd, om op een OK te klikken,,Hyjack word geinst en runt,,, (evt met eea aan adv tijdens de inst).. Hyjack runt..
log rolt eruit... directe link + kleuren codeer word auto gedaan,, evt met ok klikken van TS,,,

log staat online, in (evt) een specifieke draad, waar de loggs komen...

draad van TS blijft schoon, de Loggs zijn alleen zichtbaar voor speciale leden zoals Abraham..

advies word gegeven,,, en schoon is uw kunstgebit, met euhh het nationaal computerforum..

Bugger:busted:
 
Da`s denk ik zeker de truckers mentaliteit. Nooit met een lege truck rijden. Meenemen die hap.
 
Da`s denk ik zeker de truckers mentaliteit. Nooit met een lege truck rijden. Meenemen die hap.

hahaha.. da's de metaliteit van mn baas, ahahhahahaha.

mij maakt het nie uit leeg of vol , ik rijd wel..

Bugger:biggrin:
 
Dat het alleen zichtbaar is voor leden die een HJT-Cursus gedaan hebben is een andere zaak.
Daar moeten we YdieresiS, Jeroen of Weballey voor inschakelen.

Verder lijkt dit Project mij redelijk haalbaar. :wink:
 
Huh? :huh:
Waar gaat het nu over?
Snap er niets meer van
 
Je hebt er zelf nog op gestemd Louis, in je vorige Post in dit Topic. :wink:
 
JA, tot zover gaan mijn gedachten nog XD
Maar hoezo een forum alleen voor YdieresiS, Abraham en Kingpin?
En iets met linkjes
Ik vat het niet :p

Oh, jullei willen ook dat het log automatisch gepost wordt?
Gaat niet lukken denk ik (ja, lukt wel maarn iet simpel)
Het is veel handiger om gewoon autmatisch te kopiren, en een MSG box te laten komen met de melding om te plakken
 
Dat het alleen zichtbaar is voor leden die een HJT-Cursus gedaan hebben is een andere zaak.
Daar moeten we YdieresiS, Jeroen of Weballey voor inschakelen.

Verder lijkt dit Project mij redelijk haalbaar. :wink:

het separaat zetten van die HJT loggs en andere loggs, op een separaat deel van het forum , lijkt me 2 ledig een positief effect te kunnen hebben.

1/veel info van die logg's zou eigenlijk niet publiek moeten zijn.
ik hoef niet te weten wat er zoal op jou PC staat/
2/het scheeld een hoop puin in een treath als die logs eruit zijn.
3/er zijn geen ongenode gasten die denken wat te weten, en dus de TS op een dwaalspoor brengen.
4/een TS word gerichter geholpen, en schrikt niet meer van al die rare dingen en handelingen welke hij moet doen.

een gemiddelde PC eigenaar, komt vaak niet verder dan de aan uit knop, en het pijnlijk lang leren om (bv) msn progje te kunnen gebruiken.
dan komt Abraham met,,,juist,, de TS loopt van schrik naar de je weet wel bossen, omdat hij glad niet weet, wat Abraham allemaal bedoeld en vraagt.

zodoende het Nationaal tandepoetsprogje,,, klik hier, en vertrouw ons, en klik verder op OK /RUN/INSTALL/en accept, en het komt goed...

Bugger... :rules:
 
Aha!
Maar inderdaad, de logjes verbergen is iets voor de forumleiding
En persoonlijk lijkt mij dit onzinnig...
 
wel tof dat jullie dit proggybouwers zo op pakken,, heb zoiets van,, hadden jullie dit niet zelf kunnen bedenken..

maar een progje voor en door NCF lijkt me helemaal kaasie...

PS,, mag ik het testen?

Bugger... geeft graag commentaar :)
--- automatische edit ---
Aha!
Maar inderdaad, de logjes verbergen is iets voor de forumleiding
En persoonlijk lijkt mij dit onzinnig...

daar mag de forumlijding? leiding ,, eens onder lijden dan,,, dat is idd hun deel in dit geheel.

persoonlijk lijkt me het mogenlijk om 1 specifieke draad, te koppelen aan dat progje,,los van inlogg en dergelijke,, (maar dan ben ik al 1 doel verder)..

mijn idee is het om het makkelijker te maken voor de TS, en dus pottenkijkers en draadvervuilers, buiten de deur te houden.

of dit grond heeft , is idd aan de mensen die het forum runnen..

Bugger:wink:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand die een programma nodig heeft? =D
 
Best,ik zou graag een programma waar je op het logo klikt en dan moet je je aan melden op netlog en dan klikken op ga verder en dan open hij automatisch webpagina's dat juist ik kan wijzigen en dan kan je klikken op exit.

naam:Famoustekz - NetlogBrowser
buttons:Log in,Ga verder,Exit.
Tekstvakken:Nickname,Wachtwoord.
 
Als je het wat uitgebreider uit zou willen leggen kan ik misschien iets maken
 
Als je het wat uitgebreider uit zou willen leggen kan ik misschien iets maken

sorry,
Maar gewoon een programma dat je je eerst inlogd in netlog en daarna start automatish webpagina's dat ik alleen makkelijk kan wijzigen.
 
Hallo mensen, ik plaats ook maar eens een verzoekje.

Ik zoek een programma dat ik kan installeren, en dat telkens een berichtje verstuurd wanneer de computer wordt opgestart. Een mailtje, of iets anders....
 
zoiets valt wel te maken, pm me maar met wat je precies wilt :)

of als je msn ofzo hebt verstuur die maar via PM
 
SendMSG

Vul settings.ini in, dit bestand moet in dezelfde map staan als de .exe
Dan zet je een snelkoppeling in de Opstarten map
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan