• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Programma maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Oranje89

MKNV
Lid geworden
3 okt 2004
Berichten
3.942
Waarderingsscore
41
Ik heb een eigen Counter strike server. Maar nu moet ik alle maps die op de server staan in een bestandje zetten. Zodat ik in game de map kan voten naar een andere map.
Nu dacht ik. Als ik nu met ftp connect naar de server dan kan ik alle maps handig kopieren. Maar alleen nu komt het probleem. Achter iedere map staat .bsp

Kunnen jullie iets maken zodat ik die .bsp achter de mapnaam vandaan kan krijgen?

Er zit ook een voorbeeld bij
 

Bijlagen

  • maps.txt
    1,4 KB · Weergaven: 84
ik zal even wat dingen proberen
 
ik snap het niet, waarom wil je die .bsp weg?
ik speel zelf ook counter strike 1.6 en heb er nog nooit problemen over gehoord
 
?

sorry oranje89 ben te lui om er aan te beginnen.. :p
 
Oranje89 zei:
Ik heb een eigen Counter strike server. Maar nu moet ik alle maps die op de server staan in een bestandje zetten. Zodat ik in game de map kan voten naar een andere map.
Nu dacht ik. Als ik nu met ftp connect naar de server dan kan ik alle maps handig kopieren. Maar alleen nu komt het probleem. Achter iedere map staat .bsp

Kunnen jullie iets maken zodat ik die .bsp achter de mapnaam vandaan kan krijgen?
Je wilt dus de mappen op de server hernoemen, zodat er geen .bsp meer achter staat?
In dat geval zul je natuurlijk wel even moeten zeggen welke OS er op die server staat.

Kun je er trouwens niet een of ander simpel scriptje op de server voor schrijven? Zoiets als:
 
lol, je hebt amx mod zeker?

je moet gewoon die .bsp weglaten, gaat ook :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan