• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Programma Prompten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yarut Gruter

Nieuw lid
Lid geworden
5 sep 2018
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Beste lezers,

Ik ben bezig met een custom licht computer te bouwen, de licht computer bestaat (mainly) uit een laptop, midi controller, usb-dmx dongle en art-net out via switch en 2x art-net node.

Het geen waar ik hulp bij nodig heb is het volgende; aangezien ik de laptop ook voor andere werkgerelateerde zaken gebruik eigenlijk zorgen dat wanner een speciefiek usb apparaat is gekoppeld (dit kan ofwel de dmx dongle ofwel de midi controller zijn) je eigenlijk een prompt krijgt van het lichtsturings programma (compushow) en eigenlijk de rest van de laptop ontoegankelijk maakt (simpel gezegt). Indien het makkelijker is om bijv. te zeggen wanneer usb apparaat x is gekoppeld en de laptop word dan opgestart kom je in een soort appart gebruikers account dat automatisch het lichtsturings programma prompt is ook al goed voor mij.

Oke misschien een hele stomme vraag, misschien is het wel heel simpel of juist niet maar wie zou mij in een richting/tutorial kunnen helpen om dit voor elkaar te krijgen?

Ik weet niet hoe complex dit is maar aangezien er windows build licht computers bestaan lijkt dit me toch wel goed mogelijk.

Thanks alvast!
Yarut
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan