• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky Programma voor screenshot gezocht

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 161756
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 161756

Gast
Er was een programma waar je de grootte van je plaatje op het scherm kon aangeven met alleen gebruik van de knop PrScr. maar ik kan het niet meer vinden..wie wel?bvd
 
Titel van het topic aangepast. Zo is het voor iedereen duidelijk.

Bedoel je Greenshot?
 
Titel van het topic aangepast. Zo is het voor iedereen duidelijk.

Bedoel je Greenshot?
Nee gewoon een schermafbeelding afbakenen en opslaan ..het progje wat ik zoek deed dat allemaal na het indrukken van knop printscreen..
 
In Firefox zit het standaard ingebakken (Boven drie stipjes -> een schermafbeelding maken).
 
@pake1930 Hetgeen jij beschrijft in bericht #3 dat is nu precies wat Greenshot voor je kan doen.

Dan nog even dit, gehele berichten quoten is onzinnig. Gebruik de quote alleen als je een bepaald deel van een reactie wilt aanduiden.
 
@Rubensky , het verschil tussen Gadwin Printscreen en Greenshot is dat je bij Gadwin geen extra plug-in moet installeren
 
Misschien interessant is ScreenPresso. Vorige maand ontdekt na dat ik al lang naar een degelijk screenshotprogramma gezocht had. Gratis voor partikulier gebruik en in de betaalde versie zelfs OCR, zelfd dit werkt uitstekend. Volledig bewerkbaar met PrScreen.
 
Wat is er mis met PrScr. en daarna plakken in Paint, zo heb ik al x aantal presentaties gemaakt.
Deze is tijdelijk gratis.
klikkerdeklik
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er is niets mis met PrScreen (is ook niet gezegd) en Plakken maar veel te weinig mogelijkheden en minder simpel te gebruiken als sommige programma'tjes. Ik maak mijn eigen handleidingen als ik een oplossing voor een probleem gevonden heb. Iedereen heeft eigen voorkeuren.
 
Ik maak mijn eigen handleidingen
Ik maak ook handleidingen en ik heb aan paint genoeg, is idd iedereen zijn eigen voorkeuren.
Ik heb mijn vorig postje aangepast met een link ,waar je tijdelijk een printscreen progje gratis kan downloaden,waar je normaal voor moet betalen.
 
Screenpresso heeft voor mij een extra handig tooltje, namelijk OCR van de tekst die op het scherm staat en geselecteerd is. Ik heb tot heden nog geen enkele spelfout ontdekt. Voor die extra functie heb ik éénmalig 9€ betaald. Vind ik geen geld omdat het zo handig is.
Ik heb je link bekeken en dat tooltje heb ik een aantal maanden geleden geprobeerd maar was niet intuïtief genoeg voor mij. Ik heb toen Lightshot een tijdje gebruikt tot ik ScreenPresso vond.
 

Bijlagen

  • screenshot_01.jpg
    screenshot_01.jpg
    48,8 KB · Weergaven: 0
  • screenshot_02.jpg
    screenshot_02.jpg
    87,8 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Ik zal dit topic als opgelost mankeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan