• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Programma's overzetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

biencop

Junior lid
Lid geworden
26 okt 2013
Berichten
44
Waarderingsscore
1
16.05.2019
Hoe kan ik programma's overzetten van de ene computer (desktop - Windows 7 Pro) naar een andere PC (Windows 10)?
 
Dat wordt opnieuw installeren. Er worden zoveel registersleutels etc. aangemaakt dat het niet te doen is om dit handmatig over te zetten.
 
"Dat wordt opnieuw installeren"

Niet echt hoor. Opnieuw installeren is niet nodig als je EaseUS PC trans gebruikt. Ik heb zo al mijn desktop toepassingen met alle instellingen gekopieerd naar mijn laptops. Sommige programma's zoals oa Office moet je wel weer activeren met een geldige licentie, andere weer niet. Registersleutels worden ook mee gekopieerd en aangepast indien nodig. Ik heb nog geen toepassing tegengekomen waar dit niet mee lukte.
EaseUS PC Trans is geen freeware maar de toepassing is zijn geld zeker waard. Heeft me dagen werk uitgespaard.
 

Bijlagen

  • screenshot_01.jpg
    screenshot_01.jpg
    61,4 KB · Weergaven: 8
"Dat wordt opnieuw installeren"

Niet echt hoor. Opnieuw installeren is niet nodig als je EaseUS PC trans gebruikt. Ik heb zo al mijn desktop toepassingen met alle instellingen gekopieerd naar mijn laptops. Sommige programma's zoals oa Office moet je wel weer activeren met een geldige licentie, andere weer niet. Registersleutels worden ook mee gekopieerd en aangepast indien nodig. Ik heb nog geen toepassing tegengekomen waar dit niet mee lukte.
EaseUS PC Trans is geen freeware maar de toepassing is zijn geld zeker waard. Heeft me dagen werk uitgespaard.
Hartelijk dank. biencop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan