• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Project? indeling van een harddisk

Status
Niet open voor verdere reacties.
C

CEZA

Gast
Hallo allemaal, kan iemand mij helpen over dit project, ik weet niet wat ik precies moet doen, graag een hulp???

Ontwerp een logische structuur voor de inrichting van je eigen harddisk. Je moet een indeling maken m.b.v. folders / mappen.
 
Wat is dit voor een opdracht?
Bedoel je het volgende: als je muziek op je HD hebt staan, kun je een
map aan maken met muziek, deze map kun je weer onder verdelen,
d.m.v een nieuwe map met bv. pop, hardcore, punk, soul enz. of
in jaartallen. Een map waar je alle downloads in zet. Een map waar je
je spellen inzet, deze kun je ook weer onder verdelen in verschillende
onderwerpen educatief, strategisch enz. Een map met tools, zoals
trojan scanner, spyware scanner enz.
Anders weet ik niet wat je bedoeld? :huh:
 
Je zou bijvoorbeeld kunnen denken aan 1 harde schijf die automatisch is onderverdeeld in een 4 of vijftal partiities standaard. Bij installeren os wordt deze op de eerste partitie gezet, op de overige partities staan van bepaalde standaard mappen kopies op deze partities. Zodra je dan in partitie 1 een document wijzigt in zo;n speciale map, maakt hij eenzelfde document aan in de mappen op de andere partities, alseen soort backup, maar is ook handig zodat je in iedere partitie aan zaken kan werken en de inhoud altijd actueel is. Ook kan je denken an andere standaard functies op de andere partities zoals een IE,mail, e.d.

ik noem maar iets hoor....
 
Wat omslachtig.

Ik heb 1 partitie voor mijn OS en de bijbehoorende software (voor de software zou je nog een andere partitie kunnen maken.)
ik heb nog een partitie voor mijn documenten, games, muziek en films.
en ik heb nog een partitie voor mijn backups, en hier heb ik ook nog een aparte schijf voor waar ik zo nu en dan deze laatste partitie op kopieer voor als mijn hdd helemaal crasht.
 
Ja klopt is wel wat omslachtig maar probeerde aan te geven, dat als jij in partitie f: zit en het internet op wilt je weer eerst terug moet naar c: het zou dan makkelijk zijn als een aantal winonderdelen in bijv een vaste werkbalk in iedere partitie voorkomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan