• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

proxy settings op ME

Status
Niet open voor verdere reacties.

peaveybrown

to the rescue and back
Lid geworden
14 jan 2008
Berichten
10.752
Waarderingsscore
0
Hoi,

Ik was laatst bij iemand met een pc en een laptop die beide draaide op windows ME. Het verzoek was om een draadloos netwerk aan te leggen. Het netwerk hangt ook in de lucht.
Maar op de laptop krijg ik geen verbinding met het internet. Vervolgens ook bedraad geprobeerd, maar ik liep tegen hetzelfde probleem aan > terwijl IE opstart en een pagina begint te laden, zie ik onder in het scherm > instellen van proxy settings oid. Het lijkt erop dat hij daardoor niet kan laden. De instellingen lijken hetzelfde als die van de pc.
Omdat ik geen idee heb van ME, vraag ik het hier > wat zijn die proxy settings en waar kan ik ze instellen zodat de pagina wel geladen kan worden?
Alvast bedankt

Jordie
 
Misschien zitten er juist proxy settings en dienen die uit te staan zie: internet - extra - internetopties- tabblad verbindingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan