• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

RAM voor HP Compaq DC7900 SFF

Status
Niet open voor verdere reacties.

Andreas_1098

Junior lid
Lid geworden
6 mrt 2018
Berichten
34
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal,

Ik wil graag goedkope RAM kopen voor mijn HP Compaq DC7900 SFF.
Wat is de beste manier om dit te doen? Op de screenshot kan je zien hoeveel en wat voor RAM er nu in zit.
Alvast bedankt,
Andreas
 

Bijlagen

  • 2018-03-18.png
    2018-03-18.png
    284,6 KB · Weergaven: 9
Bestellen en betalen......

En RAM is niet (meer) goedkoop.
Of loop met die PC naar de PC shop, kunnen ze gelijk testen of het werkt.
 
Bestellen en betalen......

En RAM is niet (meer) goedkoop.
Of loop met die PC naar de PC shop, kunnen ze gelijk testen of het werkt.

Dit zijn de specs:
1521470217677.png
Als ik dan naar onder scroll en op de PC druk die ik heb, krijg ik dit:
1521470295898.png
Er zit dus al 2x2 RAM in, en ik vroeg me af of ik die kan combineren met nog 2x2 RAM die ik dan van de website koop.

Ik had al wat gegoogled, waar meerderen zeggen dat 2x4 stabieler is, maar het prijsverschil tussen een 2x2 en een 2x4 is enorm.

Alvast bedankt,
Andreas
 
Jouw PC is geschikt om in totaal 16GB aan werkgeheugen te hebben.
 
Dit topic is geen handleiding maar een vraag. Geen probleem, ik zal hem even op de juiste plek zetten.
 
Ik had al wat gegoogled, waar meerderen zeggen dat 2x4 stabieler is, maar het prijsverschil tussen een 2x2 en een 2x4 is enorm.
Onzin.
Ze verzinnen wat af.

Maare, bij de plaatselijke PC boer al geweest?
 
Staat er ook bij waaruit die stabiliteit dan moet blijken? Daar ben ik wel benieuwd naar.
 
Onzin.
Ze verzinnen wat af.

Maare, bij de plaatselijke PC boer al geweest?

Nog niet, dat wil ik namelijk uitstellen tot het echt nodig is... (Anders moet ik met die PC fietsen, en dat gaat niet zo gemakkelijk)

Maakt het uit dat de RAM modules die ik dan zou willen kopen ipv de 667MHz busspeed een 800MHz busspeed hebben? En zullen de RAM-modules die er nu inzitten goed samenwerken met de nieuwe die ik wil kopen?
 
Vandaar dat Lange Pier jou het advies geeft om naar een PC-winkel te gaan, we weten zelden op voorhand of RAM-modules al dan niet met mekaar gaan samenwerken. Dit is afhankelijk van zo vele factoren. Je kan ze online kopen maar dan moet je wel zeker zijn dat je ze - bij niet werking - kan terugsturen = veel gedoe. Misschien beter iemand een lift vragen met de auto tot bij de PC-winkel = veel minder miserie !
 
Als je de RAM wil vervangen of aanvullen koop dan exact hetzelfde als wat er nu inzit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan