• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Rare melding bij kopieren en plakken vanuit adressenbalk webbrowser...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koenuhhh

Nieuw lid
Lid geworden
17 nov 2018
Berichten
4
Waarderingsscore
0
Goedemiddag,

Sinds een week of twee heb ik last van deze melding:

C:\Users\.....\AppData\Local\Temp\PRODUCT_NAME_UNKNOWN_CrashDumpPRODUCT_VERSION_MAJOR_UNKNOWN-PRODUCT_VERSION_MINOR_UNKNOWN-2018-11-17--15-36-08_.dmp

Dit gebeurd zodra ik een link probeer te kopieren van een bepaalde site en deze wil kopieren ergens anders op de pc. Dan kopieer ik bijv: een youtube link en ik plak het en dan verschijnt de melding die hier boven omschreven staat.

Iemand enige idee? Hoe ik dit kan oplossen?

Ik gebruik een asus laptop mocht dit nuttig zijn.
 
Download
51ec4de7e6926-MiniToolbox_Canned.png
MiniToolBox en plaats dit tool op jouw bureaublad.

Farbar MiniToolBox gebruiken:
  • Sluit nu eerst alle nog openstaande programmavensters!
    • Windows 2000 en Windows XP: start "MiniToolBox.exe" via dubbelklikken.
    • Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10: start "MiniToolBox.exe" via rechtsklik Als Administrator uitvoeren.
Vink de volgende onderdelen aan:
  • Flush DNS
  • Report IE Proxy Settings
  • Reset IE Proxy Settings
  • Report FF Proxy Settings
  • Reset FF Proxy Settings
  • List content of Hosts
  • List IP configuration
  • List Winsock Entries
  • List last 10 Events Viewer Errors
  • List Installed Programs
  • List Devices - Only Problems
  • List Users, Partitions and Memory size
  • List Minidump Files
    • Klik nu op de knop "Go".
    • Aansluitend wordt een log aangemaakt (Result.txt) in de zelfde map waar "MiniToolBox.exe" in zit.
    • Kopieer en plak de inhoud van het log in jouw volgende bericht.
 
Het probleem is als ik dit kopieer krijg ik ook die melding...

C:\Users\.....\AppData\Local\Temp\PRODUCT_NAME_UNKNOWN_CrashDumpPRODUCT_VERSION_MAJOR_UNKNOWN-PRODUCT_VERSION_MINOR_UNKNOWN-2018-11-17--15-53-38_.dmp

Heb het gedaan bovenstaand en heb ook die log alleen kan dit dus ook niet kopieren en plakken zonder dat bovenstaande melding verschijnt.
 
Kan jij een systeemherstelpunt terugzetten?

Want je kan dus niks downloaden - met als gevolg dat ik ook op de tast moet werken, een glazen bol heb ik niet meer.
 
Kan jij een systeemherstelpunt terugzetten?

Want je kan dus niks downloaden - met als gevolg dat ik ook op de tast moet werken, een glazen bol heb ik niet meer.

Is er een bepaald deel van de log die je nodig hebt? Kan kijken of ik wat printscreens kan maken want dat lukt dan wel weer.
 
Beste Koen,

Je hoeft niet elk antwoord te quoten, zeker niet als er 1 iemand op jou probleem reageert.
Gewoon antwoorden is voldoende :)
 
Hoi Koen - wat is het probleem dat je nog geen systeemherstel heb uitgevoerd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan