• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Rare opmaak websites Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net had deze site zelfs even een rare opmaak! Wat is dat nou waardoor dat gebeurt?

Wat zeg ik? Als ik op de link klink, krijg ik het óók!! (maar dat kan ook door het schoonmaakprogramma)

In ieder geval helpt het niet, ik kan nog steeds niet inloggen in mijn bedrijfspagina als ik gewoon de firewall en de beveiliging tijdelijk uitzet.:oops:
 
Laatst bewerkt:
Alles lijkt nu normaal te zijn, het enige dat niet lukt is in die bedrijfspagina komen. Maar dat kan natuurlijk een ander probleem zijn, drukte misschien. (Heleboel werknemers overgenomen)
 
Je zou Chrome eens kunnen resetten, kijken of dat verbetering geeft.
  1. Open Chrome op je computer.
  2. Klik rechtsboven op Meer
    Meer
    en vervolgens
    Instellingen.
  3. Klik onderaan op Geavanceerd.
  4. Windows: Klik onder Resetten en opruimen op Instellingen resetten
    en vervolgens
    Instellingen resetten.
 
Nu heb ik die Norton weer geïnstalleerd, nu gaat hij het zelfs midden op de dag doen, die gekke opmaak!! Bij het starten had hij ook die rare opmaak, maar na 1 minuut was het weer goed. Dat was toen ik de extensies had geïnstalleerd.

Dat van die bedrijfspagina lag aan het feit dat ik dacht dat een gebruikersnaam ook niet een emailadres kon zijn.

Hij heeft het nu ook al weer over een interne serverfout op wéér een andere webpagina!

Ik had kennelijk meerdere malen extensies van Norton geïnstalleerd. Kennelijk kan dat. Paar dubbele verwijderd en nu is alles opgelost.
 
Laatst bewerkt:
Helaas verschijnt die rare opmaak nog steeds wanneer ik de laptop start.
Norton dubbele extensies uitgeschakeld, maar misschien schakel ik alles wel uit.:triumph:
 
Hallo Nienke, doe nu eerst eens onderstaande:

Download
536cf876403ee-AdwCleaner_Icon.png
AdwCleaner by Malwarebytes naar het bureaublad.

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie
RunAsAdmin.jpg
Als administrator uitvoeren.
  • Klik vervolgens op de knop Nu scannen.
  • Wanneer de scan gereed is, kijkt u eerst hoeveel meldingen preinstalled er staan - desgewenst haalt u daar eerst de vinkjes weg.
  • Klik vervolgens in het informatiescherm op Schoonmaken en nu opnieuw opstarten.
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt AdwCleaner automatisch geopend, klik op Logbestand bekijken.
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
  • (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt.)
 
Nog steeds die rare opmaak bij starten na het draaien van Adw Cleaner. Moedeloos word je ervan!

Na een poosje is het weer goed, maar het moet toch direct goed zijn en niet telkens terugschieten naar zo'n rare opmaak (niet HTML????)
 

Bijlagen

  • AdwCleaner[C05].txt
    2,2 KB · Weergaven: 4
Download het
51e281a62c183-Junkware_Removal_Tool_icon_Canned_1351185104.png.jpg
Junkware Removal Tool


Ga daarvoor naar


en klik daar op de linker groene downloadknop.


Downloadlokatie: Dit programma absoluut naar het bureaublad downloaden of anders naar het bureaublad verplaatsen!

Opmerkingen:

  • Alle openstaande programma's en webpagina's dienen afgesloten te zijn.
  • Het is raadzaam de actieve beveiligingssoftware te de-activeren, zodat mogelijke conflicten met JRT.exe uitgsloten worden.:
  • Hier en hier vindt je gegevens hoe antivirusprogramma's en spywarescanners te deaktiveren.
  • Dat tijdens de scan van JRT.exe tijdelijk de snelkoppelingen verdwijnen van het bureaublad, is normaal.

Junkware Removal Tool by Thisisu opstarten:

  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op JRT.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10: via rechtsklik op JRT.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
  • JRT.exe zal daarna Windows gaan scannen.
  • Deze scan kan afhankelijk van de systeemspecificaties soms vrij lang duren, wees dus geduldig.
  • Indien de scan voltooid is, zal een logje (JRT.txt) op het bureaublad opgeslagen worden en automatisch openen.
  • Voeg dit log toe in jouw volgende bericht.
 
Welke toegevoegde waarde heeft dit programma als er wordt verwezen naar AdwCleaner en niet meer wordt geüpdatet?
 
Omdat het tool wel degelijk nog weer anders in jouw Windows kijkt.
Dus doe nu datgene wat ik je gevraagd heb te doen.
 
Ik heb even hijack this gedraaid, maar hij heeft geen toegestane extensie. (????)
 
Hijackthis heeft echt geen zin meer - is een verouderd tool.
Doe je nog wat ik jou gebraagd heb of zeg je laat maar zitten?
 
Helaassssss. Nog steeds die rare opmaak! (Of ik had de tabbladen niet moeten herstellen? Ik deed ze uit, laadde opnieuw en toen was het wel goed.) 🤔
 

Bijlagen

  • JRT.txt
    1,5 KB · Weergaven: 2
Mooi zo.
Gaat het nu beter of nog steeds dat rare gedoe?
Het gaat nu beter, dus als ik me niet meer meld, dan is het opgelost. (Dat dacht ik al eerder, maar goed) In ieder geval hartstikke bedankt voor de hulp.
 
Hoi Nienke, je bent altijd weer welkom.
We wachten af of het probleem nu wegblijft.
 
Helaas... het is nog steeds zo. :scream:🤔:triumph: Dit is toch niet normaal, het moet toch direct goed zijn als je de tabbladen open laat staan? Even de tabbladen uitzetten.
 
Ja, dan is het wel goed.
Maar herladen helpt een poosje niet. Nieuwe tabbladen doen het echter wel, op die ene keer na toen ik ineens halverwege de avond die opmaak kreeg.
 
Hallo Nienke, ik denk dan dat we jouw Windows eens goed moeten analyseren!

Download
52063a40e2e64-Farbar_Recovery_Scan_Tool_canned.png
Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links
Farbar Recovery Scan Tool 32 bit (x86)
Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64)
Downloadlokatie: Dit programma absoluut naar het bureaublad downloaden dan wel daar naar toe verplaatsen!
Opmerkingen
: Alle openstaande programma's en webpagina's dienen afgesloten te zijn.

Antivirusprogramma en actieve malwarescanners dienen al voor je FRST.exe start gedeaktiveert zijn!
Hier en hier vindt je gegevens hoe antivirusprogramma's en spywarescanners te deaktiveren.

FRST opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op FRST.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1 en Windows 10: via rechtsklik op FRST.exe of FRST64.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".

FRST start op:
  • Wanneer het programma is geopend klik dan op de knop Yes bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop.
  • Aansluitend zullen twee logbestanden - FRST.txt en Addition-txt aangemaakt worden en op het bureaublad opgeslagen worden.
.

Voeg beide logs toe aan jouw volgende antwoord.

Hoe de logs bij te voegen, kijk dan hier:
 
Ik had dat programma al. Als ik erop klik, dan krijg ik een log. Hij scant niet nog een keer.
 

Bijlagen

  • FRST.txt
    71,3 KB · Weergaven: 2
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan