• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Rare storing met inloggen op marktplaats

Status
Niet open voor verdere reacties.

hans51

Nieuw lid
Lid geworden
5 nov 2009
Berichten
16
Waarderingsscore
0
2 pc 's verbonden via het modum geven bij het inloggen op marktplaats aan dat het account geblokkeerd is (navraag bij M P blijkt dat er geen blokkering op de accounts is ) terwijl als ik met een tablet met het zelfde besturingssysteem maar via wifi inlog kan ik gewoon inloggen zonder problemen ook via de gsm kan ik gewoon inloggen.
Bij marktplaats hebben diverse medewerkers zich in dit probleem verdiept maar geen een kan er een verklaring voor geven .
Er is aan beide pc's niks veranderd qua instellingen .
wie heeft hier een verklaring cq oplossing voor .

Vriendelijke groet hans51
 
ga in de betreffende pc's die waar jij dus het probleem betreffende het niet kunnen inloggen eens naar referentiebeheer en kijk of er iets vermeld staat bij WebReferenties betreffende M.P. indien zo haal je deze weg ..ruim ook je cookies op ..ben benieuwd of dat je verder helpt .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan