Opgelost Reclame!!

Kate1

Bekend gezicht
Lid geworden
23 okt 2017
Reaction score
46
Punten
28
Volgens mij heb ik hier al meer over geschreven. En meermalen is me verteld dat het forum hier van kan blijven bestaan. Oké, het zij zo.
Maar nu heb ik al een paar keer gemerkt dat ik na het inloggen een schermbrede advertentie krijg van Google. En als ik dan besluit om de forumlijst te lezen, gaat die opeens schuil achter die 15 cm hoge advertentie en het forum schuift gezellig verder achter de advertentie!.
Ik ontdekte dat ik mijn adblockPlus dan weer moet laden, en dan heb ik beeld van dit forum.
Kan het nu werkelijk niet anders? Grote advertentie: levert het forum vast veel geld. Maar dit is echt belachelijk!
Ik voel me een roepende in de woestijn.

Berend Jansen

Gewaardeerd
Lid geworden
16 dec 2013
Reaction score
10
Punten
38
Ublock origin installeren. Werkt beter dan Adblock.

Rubensky

Moderator
Team lid
Lid geworden
17 okt 2011
Reaction score
202
Punten
63
Inderdaad is een goede Adblocker ook een goede oplossing.

Kate1

Bekend gezicht
Lid geworden
23 okt 2017
Reaction score
46
Punten
28
Dank voor de reacties. Maar mijn adblockplus werkt overal verder goed. En ik heb intussen op de fora wel geleerd: niet achter ieder aangeprezen programma aanhollen. Dus ik ben nog even trouw aan adblockplus, en de reclameinkomsten hier laat ik dus voor wat ze zijn: gelukkig alleen hier.

Lange Pier

NCF Goeroe
Lid geworden
4 nov 2008
Reaction score
317
Punten
83
Heb nergens advertenties met Adblock Ultimate, miss. houdt die meer tegen dan plus?

Kate1

Bekend gezicht
Lid geworden
23 okt 2017
Reaction score
46
Punten
28
Dank je wel, Lange Pier. Het woord Adblock geeft me hoop dat het geen verkeerde keus blijkt te zijn. Dus jouw aanbeveling is door de ballotagecommissie gekomen: ik heb hem binnengehaald en de tijd zal het leren!

Kate1

Bekend gezicht
Lid geworden
23 okt 2017
Reaction score
46
Punten
28
Lange Pier, het lijkt me een goed idee om je te vertellen dat ik jouw raad opgevolgd heb. Volgens mij krijgt dit forum via mij geen reclame-inkomsten meer!!
Dus nogmaals: hartelijk dank! Heb je nu nog wel te eten?;)

Rubensky

Moderator
Team lid
Lid geworden
17 okt 2011
Reaction score
202
Punten
63
Mooi, dan ga ik dit topic als opgelost mankeren.

Kate1

Bekend gezicht
Lid geworden
23 okt 2017
Reaction score
46
Punten
28
Wat je er mee gaat doen Rubensky, dat weet ik niet. Maar aan de tip van Lange Pier mankeerde niets.

Rubensky

Moderator
Team lid
Lid geworden
17 okt 2011
Reaction score
202
Punten
63
Inderdaad gaat het hier om een spelfout die ik niet eerder heb opgemerkt.

Bovenaan Onderaan