• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Reclame!!

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 167621
  • Startdatum
V

Verwijderd lid 167621

Gast
Volgens mij heb ik hier al meer over geschreven. En meermalen is me verteld dat het forum hier van kan blijven bestaan. Oké, het zij zo.
Maar nu heb ik al een paar keer gemerkt dat ik na het inloggen een schermbrede advertentie krijg van Google. En als ik dan besluit om de forumlijst te lezen, gaat die opeens schuil achter die 15 cm hoge advertentie en het forum schuift gezellig verder achter de advertentie!.
Ik ontdekte dat ik mijn adblockPlus dan weer moet laden, en dan heb ik beeld van dit forum.
Kan het nu werkelijk niet anders? Grote advertentie: levert het forum vast veel geld. Maar dit is echt belachelijk!
Ik voel me een roepende in de woestijn.
 
Inderdaad is een goede Adblocker ook een goede oplossing.
 
Dank voor de reacties. Maar mijn adblockplus werkt overal verder goed. En ik heb intussen op de fora wel geleerd: niet achter ieder aangeprezen programma aanhollen. Dus ik ben nog even trouw aan adblockplus, en de reclameinkomsten hier laat ik dus voor wat ze zijn: gelukkig alleen hier.
 
Dank je wel, Lange Pier. Het woord Adblock geeft me hoop dat het geen verkeerde keus blijkt te zijn. Dus jouw aanbeveling is door de ballotagecommissie gekomen: ik heb hem binnengehaald en de tijd zal het leren!
 
Lange Pier, het lijkt me een goed idee om je te vertellen dat ik jouw raad opgevolgd heb. Volgens mij krijgt dit forum via mij geen reclame-inkomsten meer!!
Dus nogmaals: hartelijk dank! Heb je nu nog wel te eten?;)
 
Mooi, dan ga ik dit topic als opgelost mankeren.
 
Wat je er mee gaat doen Rubensky, dat weet ik niet. Maar aan de tip van Lange Pier mankeerde niets.
 
Inderdaad gaat het hier om een spelfout die ik niet eerder heb opgemerkt.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan