• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Record aantal partijen bij tweede kamer verkiezingen.

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 59498
  • Startdatum
Re: Partijen tweesde kamer verkiezingen, een record.

Een kiesdrempel zal er nooit komen zolang de SGP zetels in heeft.
Dus wees blij voor Marianne.
 
Re: Partijen tweesde kamer verkiezingen, een record.

Het is nu misschien een record, de vraag is wat komt ervan terug na de verkiezingen? Ik denk dat we (ook) iets moeten doen aan de zetelroof in de periode zelf. Koppel de zetels aan de partijen en niet aan personen.
 
Re: Partijen tweesde kamer verkiezingen, een record.

't Is Godsgeklaagd,
Een mini landje als dat wij zijn met maar liefst 81(!) partijen? Dat geeft daadwerkelijk de hokjesgeest weer van de maatschappij waarin wij leven. Het is natuurlijk idioot om dan ook nog te verwachten dat er it nog eens spijkers met koppen geslagen gaan worden... Iedereen rolt over elkaar heen om de ander de wind uit de zeilen te nemen.

Politiek? Bah en nog eens bah... (excuses aan hen die ik nu op de tenen heb getrapt)
 
Re: Partijen tweesde kamer verkiezingen, een record.

Niet op mijn tenen, heb het een aantal jaren geleden opgegeven, kon er niet meer tegen al dat tegenstrijdig geleuter van voor en na de verkiezingen.
Gewoon maar weer pvdd, heb je niks aan maar je moet wat.
 
Re: Partijen tweesde kamer verkiezingen, een record.

Hahaha, van alle kwaden de minst kwade dus?
 
Re: Partijen tweesde kamer verkiezingen, een record.

Jeb, ook de enige die ik serieus kan nemen, niet de klemtoon veranderen hoor.:)

Dacht een poosje terug nog over die Jesse Klaver, maar die jat zonder blikken of blozen een toespraak van Obama, de nuilerd, wegwezen dus.
 
Re: Partijen tweesde kamer verkiezingen, een record.

Lol, het wordt ook steeds moeilijker om origineel te zijn. :smile:
 
Re: Partijen tweesde kamer verkiezingen, een record.

Nu Silvana uit Denk is gestapt, en voor haar zelf een partij gaat beginnen, denk ik dat we al 2 partijen kwijt zijn na maart.
 
Re: Partijen tweesde kamer verkiezingen, een record.

En daarna liefst nog een stuk of zeventig! :biggrin:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Partijen tweesde kamer verkiezingen, een record.

Ik vermoed dat het gros van al die partijen ultimo na de verkiezingen volgend jaar een stilletjes uiteenvallen als dat al niet eerder gebeurd.
 
Re: Partijen tweesde kamer verkiezingen, een record.

Laten we het hopen Abe. Hoe meer partijen des te meer chaos...
 
Re: Partijen tweesde kamer verkiezingen, een record.

Zoveel partijen dan kun je beter een top drie/vijf/tien invoeren bij de verkiezing.
 
Re: Partijen tweesde kamer verkiezingen, een record.

Stembiljet wordt eentje van het formaat A0.......

Iemand die de titel aan kan passen?
Zat op een tablet met m'n dikke vingers.
 
Is het zo goed?
 
De vergoedingen naar het arbeiders cao brengen krijg je een twee of vier partijenstelsel ze staan nu in de rij 81 partijen als je het haalt is het KASSA voor deze dames en heren..... !!!!!!!
 
Ik denk dat veel van de nu bekende partijen het aantal handtekeningen niet bij elkaar kan krijgen om daadwerkelijk met de verkiezingen mee te doen. Denk dat er weinig daadwerkelijk resultaat zal zijn.
 
Neemt niet weg dat er zelfs dan helaas nog veel te veel partijen overblijven :wink:
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan