• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Refurbished iPhone 6s advies

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berend Jansen

Gewaardeerd
Lid geworden
16 dec 2013
Berichten
1.333
Waarderingsscore
45
Mijn iPhone 5 met 5 GB opslag is aan het vollopen. Al een heleboel verwijderd of gedeïnstalleerd, maar om de zoveel tijd komt de melding dat de opslag bijna vol is.
Ik wil dus een andere en wel de iPhone 6s refurbished.
Nu zijn er verschillende aanbieders die min of meer dezelfde prijzen hanteren voor een "zo goed als nieuw" exemplaar, maar welke moet ik nemen?

Deze: Refurbished iPhone 6S 64GB zwart kopen? | Forza
Deze: Refurbished iPhone 6s 64 GB zwart simlockvrij | Gratis verzending!

Heeft iemand ervaring met bovenstaande en andere bedrijven?
 
Je kan het beste een simlock vrije versie nemen om geen probleem te hebben om welkeendere simkaart te kunnen gebruiken.

Dat geeft je ook de mogelijkheid om een goedkope provider zoals Simyo en co te kunnen nemen.
 
Ik heb al een abonnement bij Ben: 300/3000 voor 11,50 per maand. Dus dat gaat niet veranderen.
Bovendien is bij een iPhone binnen korte tijd vanuit de reserverkopie de nieuwe telefoon gebruiksklaar.
Ik vraag me af of bovenstaande aanbieders betrouwbaar zijn.
 
Nou, na enig zoeken blijkt ene Lorenzo eigenaar te zijn en deze is niet altijd even flexibel en betrouwbaar, zo lijkt het.

Ondertussen heb ik bij Ben (mijn aanbieder) gekekeken en daar heb ik voor 21,50 per maand een nieuwe iPhone 6s met 32 GB. Ik betaal nu sim-only 11,50 per maand.
Ik denk dat ik daar voor kies.
 
Dat lijkt mij dan een goede keus.
Zeker als het bij Ben goed bevalt en je zo dan een nieuwe telefoon met 2 jaar garantie hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan