• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Refurbished iphones

Status
Niet open voor verdere reacties.

catmen

learning senior
Lid geworden
17 jun 2011
Berichten
807
Waarderingsscore
31
Hallo,
Op alle mogelijke plaatsen worden er via internet sites refurbisched Iphones aangeboden zelfs de laatste types zijn daarbij maar waar ik echt versteld van sta is de ongelofelijke hoeveelheid van die toestellen die tegen verlaagde prijs en kortere garantie tijd worden aangeboden, dat zijn zogezegd terug gestuurde toestellen of terug gestuurde leveringen en mogelijk van faillissementen, die na nazicht en test en zonder zichtbare beschadigingen te koop worden gezet, ik heb zo het gevoel dat er een reukje aan zit, de aangeboden hoeveelheid is gewoon te immens groot, zou het een middel kunnen zijn om hun toestellen toch aan de man te brengen omdat ze nieuw te duur zijn en om er toch van af te geraken de naam refurbisched word opgeplakt en aan een lagere prijs weg mogen?
catmen
 
Dat is lastig te zeggen, ook of ze wel nieuw zijn. Maar het is wel vreemd als het nieuwe telefoons zijn en dat ze dan stukken goedkoper zijn. Ik vind refurbisched Iphones altijd al duur. Die kosten meestal een paar tientjes minder als een nieuwe.
 
Meestal zit er geen luchtje aan. Dat ligt natuurlijk wel een beetje waar je hem koopt. Waar ze natuurlijk ook vandaan kunnen komen is defecten / kleine beschadigingen tijdens transport. En dan zijn het er ineens duizenden. Kijk maar eens hoeveel van die doosjes er in een vrachtwagen kunnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan