• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Reservekopie iPhone gebruiken voor iPad 4?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berend Jansen

Gewaardeerd
Lid geworden
16 dec 2013
Berichten
1.333
Waarderingsscore
45
De titel zegt het al.
Kan ik de reservekopie van mijn iPhone 6S gebruiken voor een gebruikte iPad 4 (die ik binnenkort krijg)?
 
Leg eens uit als je wil, Abraham.
 
Hij bedoelt dat de Ipad 4 op die versie zal zitten.
 
Dus een kopie van iOS 13 zal niet werken?
 
Nee dat gaat niet lukken.
Of je moet de Ipad gaan rooten, als dat al mogelijk is bij een Apple.
En dan nog is het de vraag of het probleemloos gaat werken.
Want ios 13 is alleen voor de telefoon uitgebracht.
 
Of je moet de Ipad gaan rooten, als dat al mogelijk is bij een Apple.
Dat kan bij Apple alleen noemen ze het Jail Break, even naar you tube gaan topic maker.
Gr.
Pred..
 
iOS 13 is is voor de Apple smartphones en voor geselecteerde tablets is er een iOS13 tablet versie.
Dat laatste is voor het eerst, dat er voor tablets een eigen iOS is uitgekomen, waardoor de tablets productiever gebruikt kunnen worden.

Die tablet die jij krijgt had dus oorspronkelijk iOS 6 en kan maximaal naar versie iOS 10.3.3 gebracht worden!
 
Dan maar naar fabrieksinstellingen terugzetten en alle apps opnieuw installeren.
 
Dat lijkt mij dan het beste om te doen.
 
Alles werkt. 't Is niet het snelste ding, maar ik gebruik 'm alleen voor internet, krantenapp en Spotify.
Wat Spotify betreft: de iPad herkent blijkbaar geen Bluetooth apparaten hoger dan BT versie 4. Maakt geen contact met mijn Ugreen Bluetooth 5.0, terwijl mijn iPhone 6S dit wel doet.
 
Dan zal de iPad dat niet ondersteunen.
Maar je zou de specs eens na kunnen lezen voor de zekerheid.
 
De ipad 4 van jou heeft geen Chromecast ondersteuning ->
Vereist iOS 11.0 of nieuwer. Compatibel met iPhone, iPad en iPod touch.

Dus ging het al niet werken.
Maar gelukkig kun je genoeg andere dingen met de Ipad :)
 
Als Google Home wordt geïnstalleerd, wordt de Chromecast ook ondersteund.
Spotify stream ik dus naar de NAD C 316BEE met losse Chromecast. Werkt perfect.
 
Klopt,maar Google Home werkt alleen vanaf iOS 11 of nieuwer.
Maar goed om te horen dat het perfect werkt.
 
Google Home werkt ook met iOS 10.3.3
 
Dan moet je al een oudere versie gebruiken, want in de app store werkt hij alleen vanaf ios 11.
Want dit komt uit de app store -> Vereist iOS 11.0 of nieuwer. Compatibel met iPhone, iPad en iPod touch.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan