• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Reverse DNS

Status
Niet open voor verdere reacties.

Milan de Noob

Nieuw lid
Lid geworden
27 mei 2019
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Hi,

Ik heb dus een reverse DNS aan laten vragen voor een domein waar ook een exchange server onder draait. De reverse DNS gebruiken wij eigenlijk nu niet, het staat dus ingesteld voor geen rede. Nu heb ik wel problemen met mijn exchange, vooral bij het ontvangen van de mail. Heeft dit met elkaar te maken of kan een reverse DNS geen kwaad?

Groeten Milan
 
Of het een met het ander te maken heeft is sterk afhankelijk van de aard van de problemen. Je schrijft problemen te hebben met je Exchange server. Om wat voor problemen gaat het dan?

Reserve DNS is wel iets wat veel wordt gebruikt als het gaat om mailservers. denk bijvoorbeeld maar aan het benaderen van webmail.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan