• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Rijschool spel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gijsvdv

Vaak hier
Lid geworden
16 okt 2013
Berichten
677
Waarderingsscore
1
Hoi,

Ik ben nu net bezig met rijlessen, ik zou voor extra oefening wel een realistisch spel willen waarmee je het rijden kan oefenen, ik heb nog een stuur met pedalen, dus als dit spel daarmee bestuurt kan worden, zou het mooi zijn.

Alvast bedankt!
 
Werkt dat dan? Ik bedoel, kan je niet beter gaan oefenen "in het echt" ?
 
Waarom niet? Doe je met de rijschool of heb je en begeleider?

Hier in Belgie kan je alleen rijden indien (betaald) met de rijschool. Of met een begeleider die je hebt aangesteld.

Persoonlijk vind ik het een beetje een gek idee om er zo mee te oefenen. Is totaal anders toch? Het verkeersinzicht etc..
 
City Car Driving is erg tof, vooral als je die kan combineren met een Oculus Rift en stuur/pedalen. In dat geval kan je echt links en rechts kijken en is de realiteit erg dichtbij.
 
Het is af te raden om te gaan rijden zonder instructeur. Gratis lessen van ouders, broers/zussen, vrienden/vriendinnen: allemaal goed bedoeld en erg lief, maar vaak contra-productief. Een instructeur geeft gestructureerd les en weet waar hij op moet letten. Foute gewoonten zal hij vanaf de eerste keer corrigeren waardoor je de handelingen goed leert. Dat is bij ouders etc. vaak niet het geval. En dingen die je eenmaal fout hebt aangeleerd raak je niet zomaar weer kwijt. Met als resultaat dat je meer lessen nodig hebt om foute gewoonten af te leren dan dat je er bespaard hebt door te lessen met ouders etc. Per saldo ben je dus vaak duurder uit....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan