• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Rtlxl werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
correctie via de add-on "youtube flash player" kan ik in de Firefox en Chrome deze dus wel af spelen ..
*Firefox
5a57a98aaf6a2-Ashampoo_Snap_2018.01.11_19h13m07s_001_.png


*Chrome
5a57a9e4d0513-Ashampoo_Snap_2018.01.11_19h13m51s_002_.png
 
Bij werkt het met Chrome wel, maar dan moet ik wel eerst de adblocker uitzetten.
 
in de IE11 kan ik deze nu ook zien en heb er niets voor moeten doen ...

*IE11
5a57ab4e618c8-Ashampoo_Snap_2018.01.11_19h21m21s_003_.png


zou het kunnen dat ze zelf het probleem verholpen hebben .
 
Ja ik denk dat je gelijk hebt, maar eens afwachten of dit bij Ruben nu ook weer werkt.
 
Bij mij werkt het nog niet. @Emi welke Flash player gebruik jij precies?
 
Probleem opgelost. Het zat in Ublock Origin.
 
Maar je had het zonder Ublock toch ook geprobeerd?
 
Ja maar vanmiddag nog een keer alles uit. En één voor één weer aan en steeds proberen. Na inschakelen van Ublock werkte het niet meer wel met een andere Adblock.
 
Oké dat maakt het duidelijk.
Maar ik vraag mij alleen af waarom het bij jou niet werkt met Ublock.
Want dit gebruik ik zelf ook en het werkt bij mij zonder het uit te zetten.
 
Geen idee misschien heb ik ooit eens wat gedaan met een instelling. Maar daar heb ik eigenlijk nooit naar gekeken.
 
Je zou eens kunnen kijken of je de instellingen naar standaard terug kunt zetten.
Dan zou het moeten werken met de adblocker aan.
 
Zou inderdaad nog kunnen, daar zat ik ook aan te denken. Alleen nog niet de tijd gehad erin te duiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan