• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

S-video Kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

skelet7988

Gast
Het lukt mij niet om een analoge hi8 videocamera te gebruiken op mijn pc. Ik heb hem via de s-video ingang op mijn tv-kaart aangesloten, maar ik kan met enkel programma zien wat er op de camera afgespeelt wordt, en ik kan dus al helemaal niet opnemen. Ik heb hem al aangesloten terwijl hij aan stond en ook terwijl hij uistond, maar niks werkte! Weet iemand wat er fout kan zijn gegaan?
 
Hoi skelet (lugubere naam)

Een HI8 camera aansluiten op een svideo ingang van de pc lukte mij ook niet, ik heb er het volgende op gevonden.

Een korte svideo kabel en korte tulp naar minijack kabel gekocht, een scart adapter gekocht(voor op de video) en de video naast de PC neer gezet.

PC de video laten herkennen (gaat heel makkelijk) en de camera aan de voorkant van de video aangesloten (kan ook aan de achterkant)

Hopelijk werkt dit ook bij jou, je kan nu ook andere video's opnemen op de PC en doorbranden op CD of DVD.

Succes

Magnum
 
Hoi Skelet (vind dit nog steeds luguber),

Koop de nieuwste Computer Idee (02-2004)

Hierin staan alle mogelijke variaties op het aansluiten van een externe bron voor het opnemen van Video op de PC.

Magnum
 
Originally posted by skelet7988@28-12-2003, 22:36:44
Het lukt mij niet om een analoge hi8 videocamera te gebruiken op mijn pc. Ik heb hem via de s-video ingang op mijn tv-kaart aangesloten, maar ik kan met enkel programma zien wat er op de camera afgespeelt wordt, en ik kan dus al helemaal niet opnemen. Ik heb hem al aangesloten terwijl hij aan stond en ook terwijl hij uistond, maar niks werkte! Weet iemand wat er fout kan zijn gegaan?
Als je kunt zien wat de camera afspeelt dan kun je het ook capture-en, dit moet verder geen probleem zijn. Welke software gebruik je?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan