• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Samsung S4 problemen

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 135598
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 135598

Gast
Heb een probleem met mijn Samsung S4 32GB telefoon en niemand kan helpen
Ik word gebeld en als ik opneem gaat hij uit; er staat dan In wacht
Als ik zelf wil bellen doet hij het ook niet.
Nergens kunnen ze de oorzaak vinden. Niet bij Vodafone; niet bij Samsung Geen student aan huis Niemand.
Stom want waar heb je nou een telefoon anders voor
 
jij heb een machtigingsprobleem ..mogelijk dat er eerder aan je gevraagd werd om je contacten en zo te sychroniseren met "google " en dat jij dit niet toegestaan heb omdat je dit niet vertrouwde ..
in het kort ook ik ondervond enigszins hetzelfde probleem ...met het verschil dat hij hier niet in wacht ging maar ik kon wel geen gesprekken plegen ..of ik nu gebeld werd of dat ik nu zelf iemand wilde bereiken dit ging dus niet ...ik diende hier het toestel te resetten omdat ik zelfs de machtigingen niet kon aanpassen ...een reset en mijn google account opnieuw instellen heeft dit probleem verholpen ..
*tip : geef steeds de toestemming voor een app ..gebruik je die app dan niet kun je via de app's instellingen de betreffende app uitschakelen en of verwijderen .

***opmerking : je kan ook een reset doen met behoud van je instellingen dit doe je best niet je neemt de reset zonder behoud van instellingen want jij dient je google account opnieuw toe te voegen .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan