• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Samsung ssd migrate software

Status
Niet open voor verdere reacties.

martin2

Vaak hier
Lid geworden
14 jun 2008
Berichten
644
Waarderingsscore
0
Hallo, ander vraagje.
Heb dmv Samsung migrate software een ssd gekloned naar een andere ssd ( beiden Samsung)
Nu werkt op de gekloonde de outlook niet meer, kan bepaalde bestanden bla,bla niet vinden.
Ligt het dan aan het software programma ??

bij voorbaat dank
 
in feite dient alles gewoon te werken tenzij je nu de Outlook bedoeld van Microsoft Office en je een bepaald onderdeel naar een andere locatie heb versluist ..
 
Ja het is outlook van Microsoft.
En dan nu de(domme) vraag: De hele schijf wordt toch gekopieerd, dan moet het toch op die schijf staan ergens.
Ik heb twee schijven in de laptop, een met windows en de andere is voor downloads en anders niet .
Die met windows is gekloned.
 
het is niet zo dus dat je bv . de cloud services gebruikt of bv de Onedrive en dat deze locatie zich op de andere schijf bevind ..(domme vragen bestaan er dus niet …) ik gebruik dus de Microsoft Office dus nooit en bijgevolg is mijn antwoord eerder een vraag aan u .
*ik zeg het nog eens indien alles gekloont werd dan zou er in feite geen problemen mogen onstaan ...> in het slechtste geval dien jij mogelijk een herstel te doen van de Outlook Office ...
 
Hallo, neen geen cloud of iets van dien aard.
Ik heb de gekloonde schijf geformateerd en het eens met Acronis true image gedaan en nu lijkt alles te werken .....dus

bedankt voor de hulp
 
had jij eerder de nieuwe ssd die diende voorzien te worden van de kloon extern aangesloten … indien zodan kan dat de oorzaak geweest zijn...mooi allezins dat het je gelukt is via de optie in de Acronis true image .
 
Ze zijn beide keren extern aangesloten, dus mag geen verschil maken(denk ik)
Snap het ook niet.
 
Dit probleem is er wel vaker met Outlook. Het is over het algemeen gemakkelijk op te lossen door:

1. Een nieuw Outlook profiel aan te maken. Een Outlook-profiel maken

2. Een reparatie van de .pst files. Handleiding
 
In de melding stond inderdaad iets over. ost en /of .pst files.
Oplossing 1 kan niet omdat outlook niet geopend kon worden , waardoor ik niet de stappen kan maken volgens de handleiding.
Oplossing 2 heb ik ook geprobeerd ( na lang zoeken vond ik het scanpst.exe bestand)
maar dat lukte ook niet.

Is Outlook niet zo stabiel als ze zelf denken?
 
Optie een kan wel. Op de volgende manier: Zoek via het start menu naar het configuratiescherm en open deze. Klik dan op E-mail. Klik op Profielen weergeven. Klik op Toevoegen om een nieuwe aan te maken. Zorg er vervolgens bij Dit profiel gebruiken bij het starten van Microsoft Outlook voor dat het nieuwe profiel wordt gestart. Klik op OK en start Outlook.
 
weer wat geleerd, e-mail staat niet bij - weergave op: categorie

dank je
 
Hoef je dan alleen een naam in te vullen?
Ik zie verder geen velden die ingevuld moeten worden.
 
Je moet de weergave dan even op pictogrammen zetten.

Ja, je hoeft alleen een naam in te vullen.
 
Is je probleem hiermee ook verholpen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan