• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Schijfbeheer

Status
Niet open voor verdere reacties.

CaptainGinyu

Nieuw lid
Lid geworden
18 mei 2017
Berichten
5
Waarderingsscore
0
Beste mensen,

In onderstaand plaatje een overzicht uit schijfbeheer. Waarom staat zowel de E als de D schijf dubbel in het overzicht? Ben het nog niet eerder tegengekomen.
open

https://drive.google.com/open?id=0B4MY-X4TA9eaWVNYbmxhSlRiZzg

Greetz
 
waarschijnlijk is dit gekomen doordat jij deze een letter heb toegewezen ...in feite hebben deze dus geen letter en worden deze ook niet gezien in deze computer..nu jij deze een letter heb toegewezen zie jij natuurlijk ook deze in de verkenner vermeld staan maar let op deze partitie 's mogen niet beschreven worden .... ga je deze ook beschrijven dan kan het best zijn dat je herstelopties het niet meer doen !
deze 2 partities zijn in feite verborgen partities !
 
Beste Emi,

Bedankt voor je reactie! Ik heb deze schijven zelf geen letter toegewezen. Kan het zijn dat dit door de fabrikant zelf is gedaan(automatisch dus)?

Groet
 
dat kan altijd alleen begrijp ik dan niet waarom ze dit zouden doen ...zoals ik eerder zei zijn deze partities normaal nooit te zien via de verkenner en mogen ze zeker niet benut worden om gegevens op te zetten .
 
Ziet je ze ook in diskpart?

Open CMD - ALS ADMIN
Type "diskpart" - ENTER
Type "list disk" - ENTER
Op(Hier even een screenshot van nemen)
Type "list vol" - ENTER
Hier een screenshot van nemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan