• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Schrijffout

Status
Niet open voor verdere reacties.

hawk231164

Nieuw lid
Lid geworden
23 mrt 2008
Berichten
6
Waarderingsscore
0
op een bepaalde site gebruik ik codes,maar als ik die wil gebruiken op mijn pc gaat het steeds mis terwijl het op mijn vrouw haar pc wel lukt.
als ik "[/ " wil typen komt er dit "[^/" ,iedere keer moet ik ^ deleten, alle landinstellingen + de instellingen van het toetsenbord zijn volledig hetzelfde als bij mijn vrouw, iki heb mij al een nieuw toetsenbord gekocht omdat ik dacht dat het daar aan lag.
hopelijk kan er mij iemand helpen want ik vind dit vervelend omdat ik dagelijks die codes nodig heb.

grts; franck
 
Ga naar Start / Configuratiescherm / Landinstellingen.

Klik in het venster Landinstellingen op de tab Talen

Aldaar klik op de knop Details - hier kan je het toetsenbord juist instellen.

N.B.: heel vaak moet deze instelling op Nederlands - Verenigde Staten Internationaal ingesteld staan.

Indien je een afwijkend toetsenbord hebt, kan je dat via de knop Toevoegen gaan instellen.
 
dit staat zo, zoals bij mijn vrouw en daar lukt het en bij mijn pc niet. ????
 
Soms doet de toetscombinatie CTRL SHIFT tegelijk indrukken al wonderen. Of twee keer achter elkaar indrukken of 1 keer.

En schrijfvouten zijn niet zo erg, maak ze dagelijks :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan