• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky screen shots

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvanwijngaarden74

Junior lid
Lid geworden
31 okt 2018
Berichten
33
Waarderingsscore
0
Van de ene op de andere dag kan ik g een screeen shots meer maken. Voordien werden ze opgeslagen in de cloud. maar nu reageert de PrtScr SysRq toets nergens op. Windows10. Heb de opslagopslag in de cloud al vermeerderd. ~ jan, 87 jaar.
 
Jan, klik op de volgende link: Hoe maak ik een printscreen op een Windows pc

Daar vind je veel informatie over het maken van screenshots.
Het kan op verschillende manieren. Lees alles op je gemak door.
Windows 10 heeft ook een nieuwe manier om screenshots te maken: houd de Windows toets (de toets met het vlaggetje) ingedrukt en druk dan op de PrtScr toets. Laat daarna beide toetsen los.
De afbeelding wordt dan automatisch opgeslagen op je harde schijf, in de map Afbeeldingen > Schermopnamen.
Lukt dat wel?
 
Van de ene op de andere dag kan ik g een screeen shots meer maken. Voordien werden ze opgeslagen in de cloud. maar nu reageert de PrtScr SysRq toets nergens op. Windows10. Heb de opslagopslag in de cloud al vermeerderd. ~ jan, 87 jaar.
Hartstikke bedankt voor de tip.
 
Jan, klik op de volgende link: Hoe maak ik een printscreen op een Windows pc

Daar vind je veel informatie over het maken van screenshots.
Het kan op verschillende manieren. Lees alles op je gemak door.
Windows 10 heeft ook een nieuwe manier om screenshots te maken: houd de Windows toets (de toets met het vlaggetje) ingedrukt en druk dan op de PrtScr toets. Laat daarna beide toetsen los.
De afbeelding wordt dan automatisch opgeslagen op je harde schijf, in de map Afbeeldingen > Schermopnamen.
Lukt dat wel?
Hartstikke bedankt voor de tip !
 
Het steeds quoten van berichten is niet nodig. Iedereen kan ze teruglezen. Gebruik deze optie alleen om een bepaald deel van een reactie aan te duiden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan