• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Sd kaart problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marco892

Nieuw lid
Lid geworden
25 okt 2017
Berichten
25
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal,
als ik mijn sd kaart in de laptop stop dan krijg ik deze melding: De schijf in station H: moet worden geformatteerd voordat u deze kunt gebruiken.

Maar als ik dat doe dan wist hij alle bestanden op de sd kaart, dus niet handig :(.

Hoe is dit probleem op te lossen?
 
Is het een SD kaart uit een telefoon? Dan zou je hem daarin kunnen terugsteken en kijken of je dan de spullen op je telefoon kan zetten. Vervolgens de kaart formatteren en de spullen terugzetten.
 
Is het een SD kaart uit een telefoon? Dan zou je hem daarin kunnen terugsteken en kijken of je dan de spullen op je telefoon kan zetten. Vervolgens de kaart formatteren en de spullen terugzetten.

Nee vanuit een camera
 
Sd kaart gewoon stuk???
 
Het ligt niet aan de sd kaart, ik heb het uitgetest met een andere sd kaart, die geeft vervolgens de zelfde foutmelding als die in de laptop gaat. Als ik hem dan formateer en ik stop hem in mijn digitale camera en ik maak een foto en stop hem dan in de pc dan kan ik de inhoud wel gewoon bekijken. Stop ik hem daarna weer in de beveiligingscamera en dan vervolgens weer in de pc om de beelden te bekijken dan krijg ik weer die foutmelding……..:relieved:
 
Heeft dat niet te maken met de verschillen in bestandssystemen tussen de pc en de beveiligingscamera.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan