• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Setup can't find eula.

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 166019
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 166019

Gast
Waarschijnlijk eerder van gehoord, net boordevol van zelfde probleem, geen eenduidige oplossing. Wat geprobeerd maar geen succes dus. Wat ook mij vreemd lijkt, dacht eindelijk een map met de juiste ingrediënten zeg maar te hebben, van verschillende iso's i368 files er in meerdere eula's, onleesbare eula's er uit, had bootfiles nog ergens apart, die er bij etc etc. Map met veel te veel er in op goeie hoop iso gemaakt en met rufus gebrand, na paar pogingen eindelijk alles werkte vond de eula steeds, (stuk of wat keer, moest opnieuw vanwege wat anders dat uiteindelijk ook was opgelost). Dus ik denk, heb een usb stick waarmee Xp instaleren kan.
Volgende dag, exact zelfde stick zelfde pc zelfde alles. ......"Can't find eula" ,, uh hmm "ahrghh njeh ? Keertje stroom van pc paar minuten met cmos er uit, ook nada nop. Dus, a.u.b. iemand die hier wat mee kan, tot mijn nut, al is het maar te weten hoe mogelijk kan, al is er geen oplossing.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Haal dit verhaal maar weg achteraf, als iemand wil, wat erg onduidelijk als ik nu zo zie.
 
PS wat geëxperimenteerd nog met samenstellen volledige XP instal van verschillende folders, andere usb stick geprobeerd, en met horten en stoten (lang verhaal, en waarschijnlijk interessant voor niemand, maar je weet nooit) ,dwz handmatig route invoeren waar files vandaan kan halen tijdens install tig keer, toch gelukt. Nu eens even kijken of walkman display aan kan zwengelen een of andere manier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan