1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

setup malwarebytes account

Discussie in 'Beveiliging' gestart door gigobert, 26 sep 2017.

1. Emi

Emi NCF Goeroe

ik zette hem in het verleden er ook altijd maar overheen echter viel het me nu op bij versie 3.2.2 dat deze nu vraagt om je systeem te herstarten !
    er word dan wel automatischs een backup van je activatie gegevens neergezet op je bureaublad en deze worden dan weer gebruikt bij het activeren van de versie 3.2.2 wanneer deze installatie voltooid word na de eerdere herstart waarmee dus de eerdere versie verwijderd word ....althans zo ging het hier !

2. aarie25

aarie25 Moderator Medewerker

Ik heb de nieuwste versie er ook overheen
    gezet. Na het downloaden werd eerst de oude versie verwijderd. Maar dit stond ook zo op hun site opschreven.
    Maar daar was ook te lezen dat verschillende mensen problemen kregen daardoor.

3. Sjobyl

Sjobyl Vaak hier

Wat ik me herinner werd de optie om eerst de oude versie te verwijderen ook niet impliciet geboden, het installeren van die nieuwe versie ging gewoon automatisch en probleemloos over die oude heen waarna je inderdaad de handel opnieuw moest opstarten. Dat ik daarna dat dingetje met activeren kreeg begrijp ik wel, kennelijk heb ik Mbam op net iets te veel opéénvolgende Windows-versies geïnstalleerd en dat registreert zo'n programmaatje dan. Maar goed, het was snel opgelost.

4. aarie25

aarie25 Moderator Medewerker

Volgens mij moet dat niet veel uitmaken.
    Ik heb hem altijd probleemloos geüpgraded.
    Maar het blijft natuurlijk software, wat bij de 1 wel werkt, kan bij een ander voor problemen zorgen. Maar gelukkig werkt het bij jou weer.

Deel Deze Pagina