• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

setup malwarebytes account

Status
Niet open voor verdere reacties.

gigobert

Gewaardeerd
Lid geworden
12 okt 2010
Berichten
1.086
Waarderingsscore
0
ik krijg zojuist een e-mail van malwarebytes met het verzoek een setup te doen plegen van mijn account bij hun ( Ik heb een betaalde premium versie ). Ik moet dan op een link knop "setup account"drukken om e.e.a. te regelen.
Ik zie geen onregelmatigheden in adres of zo maar zou toch wel even een reactie van de HH experts willen of antwoorden gewenst is; ik heb nog nooit zulke mails gehad van malwarebytes.
Dank voor advies
 
dank voor je reactie.. de link was dus inderdaad echt..ik zal mijn account bij malwarebytes nu upfaten
 
ik krijg zojuist een e-mail van malwarebytes met het verzoek een setup te doen plegen van mijn account bij hun ( Ik heb een betaalde premium versie ). Ik moet dan op een link knop "setup account"drukken om e.e.a. te regelen.
Ik zie geen onregelmatigheden in adres of zo maar zou toch wel even een reactie van de HH experts willen of antwoorden gewenst is; ik heb nog nooit zulke mails gehad van malwarebytes.
Dank voor advies
Die heb ik ook gekregen, is gewoon een nieuwe optie in Malwarebytes. Ik krijg vaker een mail van hun als er iets verandert is.
 
zo kreeg ik verleden maand de melding dat ik hier de Malwarebytes premium kon upgraden naar 3.2.2
 
allemaal voordelen dus als ik me nu aanmeld...en dat zal ik dan ook snel doen.
dank voor alle bijdragen en sorry dat ik wat wantrouwend bezig was.
 
Sorry is niet nodig hoor.
Beter wantrouwig dan slachtoffer worden.
 
Ik sluit mij bij Abraham aan.
Beter een keer te vaak gevraagd dan een keer te weinig.
 
Laatst installeerde ik een nieuwe versie van MBam en moest daarna m'n licentie weer activeren (ik heb een 'lifetime' abo). Kreeg ik zo'n bericht dat het aantal volumes overschreden was, heb ik wel eens eerder gehad, bij Mailwasher als ik me goed herinner. MBam gebruik ik al jaren maar alleen op m'n eigen PC, vandaar dat het me wat verbaasde. Een mailtje naar support@malwarebytes.com regelde de zaak probleemloos: de licentie werd gewoon gereset en ik kon weer activeren met m'n originele key en ID. Ik meld het maar even voor 't geval iemand anders er eens mee te maken krijgt.
 
Had jij de nieuwste versie er overheen gezet of eerst de oude verwijderd?
 
O ja, zoiets was het geloof ik, nu je het vraagt: om dat gedoe met die activatie te voorkomen moest je eerst de vorige versie deïnstalleren en dan de nieuwe installeren. Toch? Ik had 'm er overheen gezet.
 
ik zette hem in het verleden er ook altijd maar overheen echter viel het me nu op bij versie 3.2.2 dat deze nu vraagt om je systeem te herstarten !
er word dan wel automatischs een backup van je activatie gegevens neergezet op je bureaublad en deze worden dan weer gebruikt bij het activeren van de versie 3.2.2 wanneer deze installatie voltooid word na de eerdere herstart waarmee dus de eerdere versie verwijderd word ....althans zo ging het hier !
 
Ik heb de nieuwste versie er ook overheen
gezet. Na het downloaden werd eerst de oude versie verwijderd. Maar dit stond ook zo op hun site opschreven.
Maar daar was ook te lezen dat verschillende mensen problemen kregen daardoor.
 
Wat ik me herinner werd de optie om eerst de oude versie te verwijderen ook niet impliciet geboden, het installeren van die nieuwe versie ging gewoon automatisch en probleemloos over die oude heen waarna je inderdaad de handel opnieuw moest opstarten. Dat ik daarna dat dingetje met activeren kreeg begrijp ik wel, kennelijk heb ik Mbam op net iets te veel opéénvolgende Windows-versies geïnstalleerd en dat registreert zo'n programmaatje dan. Maar goed, het was snel opgelost.
 
Volgens mij moet dat niet veel uitmaken.
Ik heb hem altijd probleemloos geüpgraded.
Maar het blijft natuurlijk software, wat bij de 1 wel werkt, kan bij een ander voor problemen zorgen. Maar gelukkig werkt het bij jou weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan