• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sinds vandaag kan ik geen email doorsturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronkrabben

Ron (natuur moet je zien)
Lid geworden
28 mrt 2010
Berichten
422
Waarderingsscore
0
De email die ik wil doorsturen bevat een heel raar teken, 幠ᮻ
geen tekst, niks, wat is dit?
 
Sorry, maar mijn glazen bol (waarin ik o.a. de toekomst en het verleden kan zien) ligt bij de dealer voor een onderhoudsbeurt...…...

een mail schrijf je:

- browser mail programma (en zo ja, welke?) of Microsoft Outlook (van Microsoft Office) ?
- van / door wie aan jou gestuurd?
- alleen aan jou gericht of ook aan anderen?
- inhoud?
- bevat 'ie bijlagen(n)?
- onderwerp?
- eventuele overige tekst van / in de mail?

Nogmaals sorry, had ik mijn glazen bol hier gehad, dan had ik de antwoorden op de door mij gestelde zeven vragen wel kunnen zien...…….
-
 
Laatst bewerkt:
Microsoft Outlook 2010, een emailbericht welke je ontvangt in z'n geheel doorsturen naar partner en dan krijg je zoals genoemd.
 
wat er ook in staat, alleen dat tekentje stat in de doorgestuurde email.
 
Daarnaast, geldt dit voor alle mails die je door wil sturen of alleen deze ene?
 
Laatst bewerkt:
Het geld voor alle emails, dit is gekomen nadat ik ms outlook heb hersteld.
 
Hoe heb je die hersteld?
 
Ik moet zo weg, dus als je het niet gedaan hebt zoals ik in de regel hieronder besschrijf, doe dat dan eens.

Ga naar het configuratiescherm, kies programma's en onderdelen, klik rechts op het Officepakket en kies voor wijzigen, bevestig dit en kies tot slot voor online repareren.
 
De email die ik wil doorsturen bevat een heel raar teken, 幠ᮻ
Dat lijkt me niet juist. Als ik het goed begrepen heb, dan is de e-mail die jij zelf ontvangen hebt, nog normaal te lezen. Pas nadat jij die e-mail hebt doorgestuurd, is er wat raars gebeurd. De ontvanger van de mail die jij hebt doorgestuurd, zie alleen maar die twee rare tekens en verder niets.

Doe eerst wat quandor je heeft aangeraden.
Als dat niet helpt moet je gaan kijken naar de codering voor uitgaande berichten.
Zelf gebruik ik een nieuwere versie van Outlook, namelijk Outlook 2016.
Ik klik in Outlook 2016 op Bestand > Opties > E-mail.
Het venster Opties voor e-mail opent dan. (Het kan zijn dat jij in versie 2010 Opties voor Outlook op een andere manier moet openen)
In de linker kolom klik ik op Geavanceerd.
In het rechter paneel zet ik onder Geavanceerde opties een vinkje voor 'Uitgaande berichten automatisch coderen'.
Gewenste codering voor uitgaande berichten: West-Europees (ISO).
Klik daarna op OK om de wijzigingen op te slaan.
Sluit Outlook af en start Outlook weer op.

Stuur nu een ontvangen e-mail door naar jezelf. Controleer of de doorgestuurde e-mail er nu wel goed uitziet.
 
De werkwijze zoals beschreven heb ik op advies van Abraham exact uitgevoerd, de instellingen staan zoals genoemd
 
Welke werkwijze bedoel je? Als ik het bericht van Abraham teruglees, dan vind ik daar geen beschreven werkwijze?
 
Welk talenpakket en tekenset wordt er gebruikt? En heb je al eens een nieuw profiel aangemaakt?

Uitleg voor aanmaken nieuw profiel: Een Outlook-profiel maken
 
We zijn nu ruim een maand verder.

Ik kan het altijd zó waarderen als probleemhouders nog wat van zich laten horen...…………… / is het probleem opgelost en zo ja, hoe dan? Dan kunnen mogelijk ook andere probleemhouders met een soortgelijk probleem het ook op die manier gaan proberen.
 
@predator,

Het heeft weinig zin om te reageren op een topic waar al meer dan 2 maanden geen bericht is geplaatst.
Ik ga daarom dit topic op slot zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan