• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

sjcam M20 en uitzenden via OBS twitch

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eflorix

Junior lid
Lid geworden
24 aug 2016
Berichten
78
Waarderingsscore
0
Beste ik heb een klein probleempje heb op allerlei forums gevraagd hoe ik een fisheye krijg op mijn webcam ik heb een M20 SJcam en die optie staat aan ik wil het zoals deze foto hieronder iemand een idee hoe k het zo krijg ?
Foto is mijn cam foto naamloos


Foto zoals het moet worden is Actie cam van boileroom is het voorbeeld dat ik wil , ik heb de camera dichtbij gehaald op een standaard maar krijg het effect niet .

Hoop dat iemand kan helpen ps software om iets in te stellen is er helaas niet van de sj cam m20
 

Bijlagen

  • Naamloos.png
    Naamloos.png
    215,3 KB · Weergaven: 6
  • sjcam-sjcam-m20.jpg
    sjcam-sjcam-m20.jpg
    49,3 KB · Weergaven: 5
  • Actie cam.png
    Actie cam.png
    1,1 MB · Weergaven: 6
niemand een idee?
 
Kun je in de bediening niet de fish-eye apart aanzetten? In elk geval moet je zo ver mogelijk inzoomen lijkt mij.
 
ik begrijp je vraagstelling al helemaal niet .. wat word er bedoeld met fish-eye ..
terwijl ik aan typen was poste AnjoZ al een bericht en was ook dit mijn gedachte betreffende het inzomen vanuit de juiste hoek ..welicht dient men hier voor een speciale lens te gebruiken !
 
ja staat op max wide kan niet zoomen o ik haat deze camera :)
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2019-08-22 at 12.56.37.jpeg
    WhatsApp Image 2019-08-22 at 12.56.37.jpeg
    63,1 KB · Weergaven: 6
ik bedoel dit effect als ik de camera op 4 meter zet sta ik er niet helemaal op maar deze camera staat op nog geen 1 meter das raar toch
 

Bijlagen

  • Naamloos.png
    Naamloos.png
    1,6 MB · Weergaven: 7
ik begrijp het nu .. das dus niet mogelijk met deze lens die op de camera zit !
 
a ok maar wat heb ik hier voor nodig nieuwe camera ? of kan ik een lens op deze camera zetten ?
 
je kan daar géén andere lens over zetten ..je dient een andere camera aan te kopen met een groothoeklens zoals een dashcamera er een heeft ..
ik weet dat er in de Action de Nor-tec Full HD Car dvr (DigitalCamCorder) te verkrijgen is voor 15€ maar weet niet of deze kan inzomen ...
 
ok dank je zal eens kijken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan