• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Skype automatisch opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

frits45

Gewaardeerd
Lid geworden
13 mei 2008
Berichten
1.595
Waarderingsscore
2
Als ik mijn laptop uit de slaapstand haal
Hoe kan ik dan stapsgewijze regelen hoe steeds skype automatisch start?
Waar moet ik clicken en dan?
 
Ik weet niet of dit wel geregeld kan worden, maar kijk eens hoe jou instellingen staan.
Kies in het menu van Skype:
- Extra -> Instellingen -> Algemene instellingen (of
Tools -> Options -> General settings).
- Vink aan zetten: "Start Skype bij opstarten van Windows".
- Klik op "Opslaan"
 
als de pc uit slaapstand komt heb jij dan ook het inlogscherm ...
indien het antwoord ja zou zijn dan dien je dus vervolgens voor het pad " C:\Program Files (x86)\Skype\ " een trigger aan te maken vb: "Bij ontgrendelen van werkstation" noteer dat het zonder een inlogscherm niet mogelijk is tenzij je een bat bestand aanmaakt voor de Hibernate trigger zelf .
*hoe dit alles in zijn werk gaat zal een ander je moeten uitleggen .
 
Ik weet niet of dit wel geregeld kan worden, maar kijk eens hoe jou instellingen staan.
Kies in het menu van Skype:
- Extra -> Instellingen -> Algemene instellingen (of
Tools -> Options -> General settings).
- Vink aan zetten: "Start Skype bij opstarten van Windows".
- Klik op "Opslaan"
Ik zie nergens EXTRA
 
het staat er nog thans wel ..
5a849b539b599-Ashampoo_Snap_2018.02.14_21h25m00s_007_.png
 
Ik heb denk ik een andere versie.
Ik zie geen ALGEMEEN
 
de versie die ik heb heeft de nummer 7.33.0.104 en is de nieuwste ...mogelijk dat jij een oudere versie gebruikt.. via deze link kun je deze ophalen
 
Ik heb hem pas gedownload.
Maar woon in de Dominicaanse Republiek
Heeft men daar een andere versie?
 
daar durf ik geen antwoord op te geven ... welke versie had jij dan ..
als je Skype open heb staan dan zie je normaal gezien de " help " vermeld staan ..
klik je hier op dan zie je "over" of zo iets in die zin vermeld staan ...
klik je daar op dan zie je jouw versie nummer .
 
Topic verplaatst van Algemeen naar Software.

Gaat het hier om een Windows 8 of 10 computer? Dan kan het zijn dat Skype uit de Store is gehaald (als app) en dat het daar net even anders werkt als op de desktop versie. Of andersom het is de desktop versie en wij spreken hier over de app versie uit de Store.
 
de app Skype staat nog steeds in de store ...
ik heb hier de Windows desktop versie waar ik de TS eerder al naar gelinkt heb ...
*wel ook als ik hier dus de app versie opstart dan opent hier dus de desktop versie of het moet zijn dat beiden gelijk zijn ... gebruikt de TS de app versie en word deze app niet steeds automatisch bijgewerkt dan kan het natuurlijk wel zijn dat hij een verouderde versie gebruikt .
 
Ik wil gewoon even zeker weten of het hier nu gaat over de app of over de desktop versie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan