• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Slechte internet verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat kan. Toen ik mijn laptop opnieuw installeerde, moest ik een wachtwoord ingeven en nog één om te bevestigen. Volgens mij is daar toen iets fout gelopen.
Ik geraakte niet meer op windows toen ik dat wachtwoord ingaf en heb toen van alles uit de kast moeten halen om er terug in te geraken en heb hem toen opnieuw gereset naar de fabrieksinstellingen. Sindsdien alle miserie :-(
 
Hoe kan ik dat probleem oplossen? pfffff...
 
Aarie, dat is een 37PFL7666H/12
 
Ga naar Start » Configuratiescherm » Gebruikersaccounts en klik dan op Uw accounttype wijzigen.

Als je als beheerder staat aangemeld is de bovenstenste optie - Gebruiker met beperkte rechten - niet actief.

Echter - ben jij als Gebruiker met beperkte rechten bent aangemeld - dan is dat niet goed.

Ga dan terug naar de vorige pagina en klik op Een ander account beheren

Welke accounts staan daar dan.
 
Er staat Julie (mijn naam :))
Administrator
Met wachtwoord beveiligd
 
Wat je dan nu kan doen is een nieuw administrator account aanmaken zonder wachtwoord.
Dat doe je via Een ander account beheren

Let wel goed op!

Standaard staat dat nieuwe account bij aanmaken op Gebruiker met beperkte rechten.
Dus eerst dan Beheerder aanvinken.

Is dat account aangemaakt, kies dan via het Startmenu Afmelden en kies dan jouw nieuwe account.

Dat moet nu eerst aangemaakt worden en daarna kom je dan op het nieuwe bureaublad.


Kijk of je dan wel de DNSinstellingen kan veranderen:


Google DNS servers instellen

Klik met rechts op het internetsymbool in de systray bij de klok rechts in de taakbalk.
Kies voor Netwerkcentrum.

In Netwerkcentrum klik je in de linkerbalk op

  • Adapterinstellingen wijzigen
  • Klik nu met rechts op de netwerkadapter met internetverbinding en kies voor Eigenschappen
  • Zoek nu in het tussen venster naar "Internetprotocalversie 4 (TCP/IPv4)" en klik dat 1x aan
  • Jij ziet nu dat de knop Eigenschappen actief is en klik daar op.
  • verwissel het vinkje naar "de volgende DNS-instellingen gebuiken.
  • vul op de bovenste regel 8 8 4 4 in en op de onderste regel 8 8 8 8 (één cijfer per hokje).
  • Zet nu nog een vinkje bij "Instellingen tijdens afsluiten valideren en klik dan op de knop OK

  • Doe nu datzelfde "Internetprotocalversie 6 (TCP/IPv"6)
    [*} Daarvoor gebruik je 2001:4860:4860::8888 en 2001:4860:4860::8844
  • Zet nu nog een vinkje bij "Instellingen tijdens afsluiten valideren en klik dan op de knop OK
 
het probleem blijft hetzelfde, ook onder een ander account
 
Download
52063a40e2e64-Farbar_Recovery_Scan_Tool_canned.png
Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links
Farbar Recovery Scan Tool 32 bit (x86)
Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64)
Downloadlokatie: Dit programma absoluut naar het bureaublad downloaden dan wel daar naar toe verplaatsen!
Opmerkingen
: Alle openstaande programma's en webpagina's dienen afgesloten te zijn.

Antivirusprogramma en actieve malwarescanners dienen al voor je FRST.exe start gedeaktiveert zijn!
Hier en hier vindt je gegevens hoe antivirusprogramma's en spywarescanners te deaktiveren.

FRST opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op FRST.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1 en Windows 10: via rechtsklik op FRST.exe of FRST64.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".

FRST start op:
  • Wanneer het programma is geopend klik dan op de knop Yes bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop.
  • Aansluitend zal een logbestand - FRST.txt en Addition-txt aangemaakt worden en op het bureaublad opgeslagen worden.
  • Post de inhoud van beide logbestanden in jouw volgende bericht.
.

In geval de inhoud van een van de logs of van beide logs te groot is om te posten, kijk dan hier: Hoe een bijlage toevoegen?
 
Dit zijn de documenten
 

Bijlagen

  • Addition.txt
    26,2 KB · Weergaven: 6
  • FRST.txt
    33,4 KB · Weergaven: 6
Is Norton Inyternet Security door jou aangeschaft of zat het al in windows toen jij Windows opnieuw installeerde?


Ga naar
Start » Configuratiescherm » Programma's en onderdelen en verwijder daar alles van Java.
Er zit een hele oude Java in jouw Windows, vol met veiligheidslekken.

Na het verwijderen van Java dien jij jouw notebook opnieuw op te starten, zodat alle Java instellingen in Windows ook verwijderd worden.


Daarna doe jij onderstaande:

download
51a46ae42d560-malwarebytes_anti_malware.png
MalwareBytes Anti-Malware.

  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op mbam-setup.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8: en Windows 10: via rechtsklik op mbam-setup.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
  • Klik in het menu van Malwarebytes ANTI-MALWARE op Instellingen" en daar op "Detectie en Bescherming" en zet vervolgens een vinkje bij "Scan naar rootkits".
  • Klik vervolgens op de knop Scan nu om een bedreigingsscan uit te voeren.
  • Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates, klik hier op "Nu bijwerken als er beschikbare updates zijn.
  • De scan wordt nu automatisch gestart,wanneer de scan gereed is en er bedreigingen zijn gedetecteerd krijgt u hier een overzicht van.

  • Wanneer er geen bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Bekijk gedetailleerd logboek.
  • Klik vervolgens op de knop Exporteer en kies de optie "Tekstbestand (*.txt)".
  • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog.
  • Kies bijvoorbeeld het bureaublad als opslaglocatie en klik vervolgens op de knop Opslaan.

  • Wanneer er wel bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Acties toepassen.
  • Bij de melding om de computer opnieuw op te starten klikt u op Ja / Yes.
  • Open na de herstart MalwareBytes Anti-Malware en klik bovenaan op Historie en selecteer Programmalogboeken.
  • Klik op de nieuwste Scan Log.
  • Klik op "Exporteer" en kies de optie "Tekstbestand (*.txt)".
    5557b93ba94ab-Malwarebytes_Exporteer_ScanLog.png
  • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog.
  • Kies bijvoorbeeld het bureaublad als opslaglocatie en klik vervolgens op de knop Opslaan.
    532aab157609a-MBAM-Scan.png

MBAM-Log posten:
  • Kopieer nu de inhoud van het zojuist opgeslagen log en plak dit in uw nieuwe antwoord erbij.


Indien jij MBAM meteen als gratis versie wil gebruiken in plaatst van de veertien dagen durende demo met al zijn toeters en bellen te gebruiken, kijk dan hier
 
Beste,

dit was best wel een lange wachttijd hé. Ik heb alles geprobeerd maar heb het uiteindelijk opgegeven. Gebruik de laptop nu als medium voor mijn dvd's af te spelen op de tv.
Alvast bedankt voor al jullie moeite. En sorry voor het lange wachten op een antwoord.

Mvg
Julie
 
Hallo,

Jammer dat niets heeft geholpen.
Wil je er nog verder nakijken of werkt dit voldoende voor jou?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan