• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Slechte internet verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aha, jij zit dus niet in Netwerkcentrum van Windows maar in een ander scherm.

Je dient toch echt naar Netwerkcentrum in Windows te gaan om datgene te kunnen doen wat ik heb beschreven.
 
netwerk beheren, daar heb ik dat via de eigenschappen proberen aanpassen maar het lukte niet
Ik ga morgen of maandag verder kijken want mijn kindjes zijn wakker geworden en dan kan ik mijn aandacht er niet meer bijhouden (nl 4-3 en 1jaar :)
 
alvast bedankt en hopelijk tot morgen of maandag
 
Kijk, een jonge moeder.
Ga maar lekker met jouw kinderen bezig - ik zie wel wanneer je weer hier bent.
Fijn weekend.
 
via wifi media connect maar dat lukt dus niet . mijn tv laat weten dat het ook lukt via windows media player 11 en hoger maar dit wordt niet ondersteund door windows 10 en tv lukt ook via iets van monkey of zo iets

Wat voor type van Philips is dit?
Dan kan ik eens kijken of ik nog een oplossing kan vinden om het wel met Windows 10 te doen.
 
hallo, ik ben terug; tis te zien wat je een jonge moeder noemt hé ;-)
Kids in bed.
het is een philips 7000 led series
 
en het is niet monkey maar twonkey :)
 
wat staat er links allemaal genoteerd:
- computers en apparaten weergeven
- verbinding met een netwerk maken
- draadloze netwerken beheren
- verbinding of netwerk instellen
- netwerkverbindingen beheren
- diagnose en herstel

zie ook:
- CCX diagnostic Utility
- HP Wireless Assistent
- Internetopties
- Symantec LiveUpdate
- Windows Firewall

M.a.w. geen adapterinstellingen wijzigen
 
Je moet naar de rechterbenedenhoek van het scherm en dan rechtsklikken op het netwerkicoon, daarna kiezen voor Netwerkcentrum openen. Zie hier beneden, het netwerkicoon is zwart omrand:

5a1099b70c62f-Netwerkcentrum_openen.jpg
 
bij mij is het een vista, en zijn het twee schermpjes. ik klik daar rechts op en kan kiezen voor netwerkcentrum openen, maar dan nog geen adapterinstellingen wijzigen
 
Dan zit je goed, je dient bij LAN-verbinding te klikken op Status weergeven.
 
kan ik niet openklikken,
 
volgens pc netwerkkabel niet aangesloten, is draadloze verbinding waarom dan kabel nodig?
 
O, je hebt een draadloze verbinding. Dan vergeet dit verhaal verder... klik in de linkerkolom op draadloze netwerken beheren.
 
Klik nu met rechts op de draadloze netwerkadapter en kies voor Eigenschappen. Zoek in het tussenvenster naar "Internetprotocolversie 4 (TCP/IPv4)" en klik dat 1x aan. Je ziet nu dat de knop Eigenschappen actief is en klik daar op. Verwissel het vinkje naar "de volgende DNS-instellingen gebruiken". Vul op de bovenste regel 8 8 4 4 in en op de onderste regel 8 8 8 8 (één cijfer per hokje). Zet nu nog een vinkje bij "Instellingen tijdens afsluiten valideren" en klik dan op de knop OK. Doe nu datzelfde voor "Internetprotocolversie 6 (TCP/IPv6)" [*} Daarvoor gebruik je 2001:4860:4860::8888 en 2001:4860:4860::8844. Zet nu nog een vinkje bij "Instellingen tijdens afsluiten valideren en klik dan op de knop OK.
 
:-( marcheert allemaal niet
 
kan ook niet valideren
 
het is een philips 7000 led series

Zou je eens op de achterkant kunnen kijken wat voor type nummer hij heeft,
want er zijn zoveel verschillende versies van.
Zie voorbeelden ->
37PFL7606H/12
40PFL7605H/12
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan