• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sms kontrole lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn reactie was dan ook geen verwijt

Een verwijt? Dat is wel het laatste waar ik aan gedacht zou hebben. Ik dacht niets anders dan "Inderdaad", en ging toen jouw bijdrage nog eens opzoeken om te kijken wat je precies gezegd had.

De zinnen in dit forum worden vaak halverwege naar de volgende regel gestuurd. Daar ben ik tegen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi. Het afbreken van de zinnen halverwege de regel dat had ik vanmiddag ook voor het eerst. Een klein beetje vreemd. Mocht het vaker voorkomen dan horen we dat natuurlijk graag.
 
Mocht het vaker voorkomen dan horen we dat natuurlijk graag.

Het komt zeker vaker voor, en omdat ik het geen gezicht vind, ga ik dan "Bewerken" waarna de zinnen normaal worden na 1 of 2 of 3 pogingen.

In jouw laatste bijdrage gebeurde het trouwens ook weer.
 
Mooi dat het gelukt is. Wat ik zou doen, Er staat een telefoonnummer in de brief / E-mail dat zou ik bellen. Eenmaal iemand aan de telefoon zou ik die persoon hartelijk danken voor de standaard E-mail maar er wel bij melden dat je er niets mee kan! Het verzoek om een daadwerkelijke oplossing waar je iets mee kan. De provider kan er namelijk ook niets aan doen dat er nog steeds een verkeerd telefoonnummer bij DigiD is ingevuld.
Heb mevrouw van helpdesk-DiGiD benaderd.telefonisch. Haar hartelijk bedankt voor de brief. Gezegd dat ik er maar weinig aan heb. Ze gaf mij de raad om via de telefoon van mijn vrouw te werken. Dus haar tel nr. Gebruikt. Dat ging . De code op mijn vrouws telefoon ingevuld. Ik heb het bericht gekregen dat 3 dagen voorbijgaan voordat ik een brief krijg waarin een activatiecode die ik moet invullen. Dan zou mijn SMS-controle het weer doen, Daar ga ik van uit. Voor mij vrouw is het ook niet zo erg Ik heb die controle 2 tot 3 keer per jaar nodig.(Hooguit)
 
Ze gaf mij de raad om via de telefoon van mijn vrouw te werken. Dus haar tel nr. Gebruikt. Dat ging . De code op mijn vrouws telefoon ingevuld. Ik heb het bericht gekregen dat 3 dagen voorbijgaan voordat ik een brief krijg waarin een activatiecode die ik moet invullen. Dan zou mijn SMS-controle het weer doen, Daar ga ik van uit. Voor mij vrouw is het ook niet zo erg Ik heb die controle 2 tot 3 keer per jaar nodig.(Hooguit)

Dus ligt het dus waarschijnlijk aan jou toestel, maar het belangrijkste
is dat het het nu wel werkt en dat je de brief gaat krijgen die je moet hebben om in te loggen.
 
Toch blijf ik, en dat is misschien een beetje eigenwijs, het vreemd vinden. Ik vind de oplossing die je kreeg namelijk verplaatsen van het probleem met dat geluk dat het daarmee is opgelost. Wat DigiD verstuurt zijn namelijk niet eens serviceberichten maar "gewone" SMS berichten. Daarom zouden ze het probleem met het nummer op moeten lossen zodat het ook op jou telefoon werkt.
 
U heeft in principe gelijk. Ik heb maar gekozen voor de eenvoudige oplossing. Ik houd u(en anderen) op de hoogte.
 
Tegen mij hoef je geen u te zeggen hoor. Het is in elk geval fijn dat het voor jou is opgelost.
 
Nu is mijn sms-kontrole geactiveerd. De kontrole doet het nu!Na veel moeite is het gelukt. Iedereen die bijgedragen heeft: erg bedankt!
 
Mooi dat het eindelijk werkt.
Geen dank!
 
Heel mooi om te horen dat de controle nu eindelijk werkt. De aanhouder heeft in dit geval dus zeker gewonnen. Hopelijk kan je nu op gemakkelijke wijze de noodzakelijke dingen regelen en uitvoeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan