• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Snel rijk worden!

Krarel

Nieuw lid
Lid geworden
19 dec 2017
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Beste forum leden,

Dit kan een leuke thread worden!
En NEEN ik ben niet hopeloos ofzo. ik dacht gewoon misschien zijn er kansen op het internet dat ik overzien heb of waar ik helemaal niets van weet.
Had ik bijvoorbeeld 5 jaar geleden meer over Bitcoin geweten dan was ik nu rijk.
Alle informatie is welkom!
Dus als je een website weet of een tip. Gelieve die hier te posten. :cool:

Danku
 
Bitcoins is nu al weer een risico want de prijs daalt de laatste tijd al weer goed.
Maar dat soort dingen brengt altijd een risico mee. Ook maken andere sites misbruik, daar kun je de bitcoins voor andere munten ruilen en dan is ineens de site verdwenen.
 
Crypto munten blijven zaken die heel speculatief zijn en waarmee je geen enkele garantie hebt. Wanneer je geen hardware wallet gebruikt maar een software wallet en je wordt gehackt dan ben je alles kwijt.

Zo ook als het gaat om malafide platforms.
 
Dit forum heeft al meer dan 5 jaar geleden de bitcoin aangeraden.
Of sommigen raadde de bitcoin aan, zij die wijs waren.
Andere, de meeste hier raadde de bitcoin af.
In Mei 2011 ging de bitcoin van 30 euro terug naar 2,60 euro.
De bitcoin was toen al goed voor een waarde van vele , vele miljoenen euro's.

Je kan nu opties kopen call en put.
Grote banken zeggen dan als ik 10% winst maak ipv 8% binnen 1 jaar is dat beter.
Je betaald alleen die 10%.
De bitcoin is nu 10.000 euro.
Je legt 1000 euro in en als de bitcoin volgend jaar 20.000 waard is heb je dus 9000 euro verdiend.
Maar de bitcoin is nog nooit verdubbeld binnen 1 jaar.
Maar altijd minimaal verdrievoudigd in waarde.
Die 10.000 zal naar 30.000 euro gaan binnen 1 jaar en naar 90.000 euro het jaar daarna.
Ieder 4 jaar is er een rally op het eind van de 4 jaar, vlak voor de uitkering van de bitcoin weer gehalveerd wordt.

Maar werk is ook leuk.
Je hebt collegaas en ritme.
Alleen je wordt er nooit rijk van.
Of ik nou 6000 euro voor mijn baas maakte of 600 euro, mijn loon bleef 200 euro(214euro)

Ieder land is een pool van slaven.
Wil je echt geld maken, kan dat alleen met behulp van die slaven.
Hoe meer je de werknemers betaald, des te minder hou je over als baas.

Als je een busje vol tomatenplukkers hebt, vraag je 200 euro aan de kweker en betaal je 150 euro uit. Hou je 8 maal 50 euro over, of 9 maal 50 als de chauffeur ook meeplukt.
Heb je al 400 euro per dag.
Dan ga je een tweede bus vol zien te krijgen.
Met twee busjes heb je al 800 of 900 euro per dag.

Als je twee of 3 keer mee bent geweest, redden de plukkers zich alleen wel.
Een uitzendburo vraagt minimaal het dubbele.
Als een uitzendburo 20 euro per uur Bruto betaald ( alle belasting betalen de werknemers zelf),
vragen ze 40 euro.

Je kan altijd proberen of het uitkan en of het je lukt.
Wordt er wel een inval gedaan, lieg je dat je slechts 1 week bezig bent, en je je net wilde melden bij de kamer van koophandel en belastingen.
Je dient je binnen 2 weken aan te melden, officieel.

Als je niet bereid bent over de ruggen van anderen geld te gaan verdienen,
komt het op je eigen capaciteiten aan.
Ik heb wel eens een 3 dubbel loon aangeboden gekregen.
Ik deed het werk dat anders 6 man deden, meer zelfs.
Ik maakte duidelijk dat ik in mijn nieuwe funktie 6 maal hun loon had.
Bovendien in pak en met auto v'd zaak.
Eigenlijk 3 voudig hetgeen ik bij de oude werkgever had,
maar dan voor halve dagen.

Vooral in tijden van krapte op de arbeidsmarkt kan je eisen stellen.
Zeker als je hebt bewezen.
Als een werkgever je 3 dubbel loon bied en na 3 keer nee, nog aanhoud, weet je dat ze hoger gaan. Dan kan je eisen.

Bij geboorte ben je sauverein.
Zodra je in dienstverband werken gaat, geef je dat op en ben je van de baas.
Om niet waar zijn vinger naar wijst achteraan te lopen, is er een werkomschrijving.

Dat komt nog uit de slaventijd.
Een kok mocht niet schoonmaken en de schoonmaker mocht de tuin niet onderhouden.
De tuinman mocht geen lampen opsteken en de lampopsteker mocht de kinderen niet verzorgen.
Toen de slaven ook nog uit dezelfde pan moesten eten als de baas en zolang de baas at, zelf ook mochten eten kwamen de vrije mannen in opstand.
Een lampsteker zat altijd goed in de kleren en had geen zorgen verder.
Maw waren veel beter af dan de vrije man die geen slaaf was.

Na afschaffing der slavernij werd de slaaf alleen nog voor de oogst ingehuurd.
Zeg voor 2 weken.
De rest van het jaar, zochten ze zelf maar uit hoe ze de huur betaalden.
Je leest dan ook meestal dat de slaaf veel slechter af was, nadat ze vrij waren.
Helaas vaker dan niet met slechts 1 regeltje.

Als werkgever een uitkomst.
Nu was je niet verplicht de slaaf de rest van het jaar ook te onderhouden.
Door de werkomschrijving en de rechten die ze vergaard hadden door de millennia heen,
maakte het zeer oninteressant slaven aan te kopen.
De laatste 150 jaar zijn de beste ooit om geld te verdienen.

Echte gaten in de markt gaat niemand aan jou neus hangen, natuurlijk.
Echt makkelijk geld, houdt men voor zichzelf.
 
Laatst bewerkt:
Als je op een eerlijke manier rijk wilt worden zal je er heel hard voor moeten werken. Vraag het aan een succesvol ondernemer die zal je vertellen dat iets gaan doen om er rijk van te worden gedoemd is te mislukken. Dat lukt alleen met een goed idee, passie en heel hard werken.
 
Een heel mooi voorbeeld is die Engelsman, die al jaren een vuilnisbelt onderzoekt naar zijn harddisk met een softwallet vol bitcoins.....
 
Nummer kwijt. Mijn opa zei altijd niet zoeken komt vanzelf boven water
 
De schijf waar het opstond was al een paar keer opnieuw gebruikt, niets erover nog op te vinden.
Je kreeg ze ooit bij een bestelling van een webshop wat ze vrij snel erna niet meer weggaven en zij kunnen niets meer achterhalen.
Dingen waren toen weinig waard en vond het verder niet interessant.
 
Het is jammer nu had je er nog wel wat aan gehad.
 
Ik persoonlijk zet af en toe geld in sportwedden alleen maar voor de lol. Ik ben ervan nog niet rijk geworden :) Maar vrienden van mij hebben ermee al veel geld gewonnen. Als je geïnteresseerd bent in sport en een beetje kennis van wedden hebt kun je op die manier geld "verdienen". Als je geen idee van wedden hebt is dit een goede steun: http://www.online-wedden-bookmakers.nl/ Succes! ;)
 
Wedden en dergelijke is natuurlijk allemaal erg speculatief. Als je loten koopt kan je ook het geluk hebben de jackpot te winnen.
 
Bedankt iedereen voor al jullie bijdragen, had ik dit forum eerder ontdekt en toen al Bitcoins gekocht had was ik nu rijk, of wat gokken, of met de jackpot meespelen, of beter nog ik ga even die schijf met de 75 miljoen aan Bitcoins vinden! :p ik denk met deze info en op dit forum te zijn ik wel een stap in de juiste richting te gaan zetten!
 
If you are having trouble viewing this email, or you'd like to share this article, please click here.
iman-efde4cbc-7c27-433f-b7af-f73d381ed61f-v2


February 16, 2018
Santiago, Chile
Cryptocurrencies exist in dog years.
That’s how my colleague Tama Churchouse explained the rapid innovation and massive volatility in bitcoin and other cryptocurrencies.
The technology is advancing so quickly that one year in the crypto sector is like seven years anywhere else.
And the price action reflects this breakneck pace.
Bitcoin returned 1,318% in 2017. The S&P 500, for comparison, returned less than 19%.
But bitcoin’s rise comes with massive volatility…
After hitting its all-time high of nearly $20,000 on December 17, bitcoin plummeted 65% to $6,914 on February 5.
Yesterday, the price of bitcoin rose back above $10,000 – a 46% rally in just over one week.
The crypto skeptics were calling for the end of bitcoin as the price plunged. The ideologues brushed it off as a natural correction.
The truth is, nothing goes up in a straight line. Bitcoin had gone beyond parabolic in 2017 – rising from $5,800 to nearly $20,000 in just over one month from November to December.
And the rise was largely driven by emotional, retail buyers. You probably heard the “reports” that bitcoin was all anyone discussed over Thanksgiving. Coinbase, the largest crypto brokerage, reportedly added 100,000 accounts over the holiday.
As you know, I don’t pay attention to bitcoin’s price.
I only pay attention to the supply/demand dynamics.
There will only ever be 21 million bitcoin in existence. So, ultimately, demand will drive the market.
And I believe demand for bitcoin and other cryptocurrencies will be higher in the future.
Going back to bitcoin existing in dog years… Who knows what technological advances we’ll see in the sector over the next decade.
Venture capitalist Marc Andreesen, the founder of the first, consumer web browser Netscape, says one of his biggest regrets was not building a native payment system into the web (instead, we just use our credit cards to buy goods online today).
Imagine the next time you saw a pair of shoes you liked online, you could simply click a button and seamlessly send a fraction of a bitcoin to pay for them (instead of going through the typical check out process and entering all of your personal and credit card info).
Andreesen tried to make that happen. The original hypertext transfer protocol (http) included a code for payments. For example, you’ve seen the 404 error code when a website isn’t found. But there’s also a code 10.4.3 402 designated as “payment required.” It never went live.
In 2015, Coinbase CEO Brian Armstrong said he’s working toward that goal…
"It would be a Chrome extension or a fork of Firefox or Chrome that would carry a balance of bitcoin inside the browser," Armstrong told WIRED. "Then we would create some websites—or encourage the creation of them—that would bring back the 402 code."
Armstrong gave the example of a news site that cuts off its content in the middle, then asks if you’d like to finish reading the article. With this payment system, you could simply click “OK” and it would automatically debit a small fee from your crypto wallet.
There’s also talk in the crypto world of “tokenizing everything.” It’s just a way of securitizing assets with digital tokens on the blockchain. You could own and trade portions of cash flowing real estate, art, businesses and anything else via a digital token.
It would open up markets in historically illiquid assets and assets that are difficult to title, transfer and/or divide.
Even though the technology is advancing at a rapid pace, and the implications are staggering, it’s still likely that most crypto assets will be worthless in the future.
It’s important to consider the utility of any crypto you own or are considering buying. And you must have a bias toward quality.
In my discussion with Tama, he said he believes 2018 will be the year when the crypto markets bifurcate. Participants will start paying much more attention to the quality of the assets they’re buying… the garbage will get thrown out.
I’d encourage you to listen to my full discussion with Tama. He believes now, after the pullback, is a good time to buy “blue chip” crypto assets.
You can tune in here.
To your freedom,
iman-62e28c5e-c934-414b-b24f-bdf5bc240fac-v2

Simon Black,
Founder, SovereignMan.com
P.S. – If you enjoy my conversation with Tama, you should look into his publication Crypto Capital. I think Tama is a legitimate player in the crypto space (he’s on the board of one of the largest blockchain companies in existence). He has true insight into what the quality crypto opportunities are. And he does a great job of educating his readers on the sector. He’s also offering Sovereign Man readers a special deal. You can learn more here…
 
ik denk met deze info en op dit forum te zijn ik wel een stap in de juiste richting te gaan zetten!

En wat mag die stap dan zijn?
 
Zeer boeiende discussie over die Bitcoin. Zeker nu er een enorme correctie heeft plaatsgevonden. De Bitcoin prijsvolatiliteit vinden nog steeds op een veel hoger niveau plaats dan vorig jaar en alle jaren daarvoor. Inderdaad ik heb me daarover zitten piekeren toen ik het eerste van Bitcoin hoorde. Toen lag de koers tussen 200-500 USD. Ik zag het als een zeer boeiend technologisch experiment dat waarschijnlijk door de overheden zou worden gestopt. Dit is het nu niet meer zo. Bitcoin is niet te stoppen, het is niet kapot te krijgen. De Chinezen hebben het geprobeerd. Het ligt buiten de huidige machtsstructuren… dus het wordt nu gezien als een alternatief speculatief beleggingsobject buiten het schuldbelaste bankenstelsel… nu wil het grootkapitaal meedoen en zich waarschijnlijk hedgen tegen de enorme schuldenberg van consumenten, bedrijven, staten en banken. Inderdaad, vele grote investeringsbanken, effectenbeurzen en beleggingsfondsen werken nu aan de infra en tools om voor de wet ook bitcoins te kunnen verhandelen. Inderdaad, het grootkapitaal staat voor het grootste deel gewoon nog toe te kijken… tot dat vooral de Amerikaanse SEC toestemming geeft voor o.a. een ETF. En die FED heeft me toch wat afgeprint… alle die triljoenen Dollars willen graag ergens naar toe om rendement te behalen. Ja, we zijn nog net op tijd als kleine burgers om wat bitcoins op te rapen voordat het groot kapitaal van Wall Street instapt. Bitcoin en blockchain tech projecten zijn de toekomst en ze staan te popelen…. normaal zijn de grote jongens met de diepe zakken er als eerste bij en staat de kleine man als laatste in de rij, nee maar nu moeten die vette katten vooral toekijken vanwege regelgeving en de papierenmallenmolen. Dit is mijn persoonlijk gepieker, maar heb besloten om wat bij Bitcoin bij te kopen. Je weet immers nooit. Trouwens, bron van een schat van info over Bitcoin is deze pagina: Bitcoin Cursus/Gids. Dit is eigenlijk een online boekwerk van artikels die zich vaak verversen met nieuwe updates. Op deze pagina kom ik vaker terug om nieuwe informatie op te halen.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan