• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Snelheid Kaspersky Secure Connection

Status
Niet open voor verdere reacties.

Veng

Elite lid
Lid geworden
27 nov 2012
Berichten
6.543
Waarderingsscore
137
Ik dacht, laat ik die Kaspersky Secure Connection eens proberen. Hij staat er toch op. Nou, dat viel me goed tegen.
Vertragen alle VPN's de connectie zo veel of ligt dat aan Kaspersky?
Véél is natuurlijk relatief maar ik vond het storend.
 
Kijk eens naar Opera met ingebouwde gratis VPN die niet vertraagd.
 
Ik heb al: Edge, IE, Chrome en FF. Dat vind ik genoeg;) maar ik gebruik alleen FF.
(Dit is de verdeling van browsers die afgelopen week mijn site bezocht hebben:
59eb504170786-Browsers.jpg
)
Safari en Chrome zijn duidelijk winnaar.
natuurlijk maar een heel beperkte steekproef.
 
Opera gebruikt dezelfde engine als Chrome.
Verder kan deze browser nog meer, maar voor bijv. What'sApp heb ik geen interesse.
Maar juist op mijn werk is deze browser bij uitstek mijn browser vanwege de VPN via een NL-server, omdat via de werkWLAN sommige verbindingen gewoon niet niet lukken.
Normaal gebruik ik ook Firefox (bèta 57 versie met Quantum engine).
 
Mss moet ik hem dan toch eens bekijken. Wat ik erg belangijk vind is dat mijn bookmarks niet alleen geïmporteerd kunnen worden maar ook op een behoorlijke manier gedisplayed. Daar schort het een aantal browsers aan. Nu staan ze allemaal zichtbaar in de linker marge. Zo wil ik het.
Ik heb overigens wél whatsapp op mijn pc. MIjn gsm heb ik ingesproken en zegt met mijn stem: "Whatsapp" Vervolgens handel ik het dan op mijn pc af want whatsapp werkt volledig synchroon op gsm en pc. Typt een stuk gemakkeijker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan