• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sommige instellingen worden door uw organisatie beheerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

hikmate

Gevestigd lid
Lid geworden
1 apr 2015
Berichten
202
Waarderingsscore
0
Ik krijg dezen melding te zien via mijn instellingen. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar ze werken niet. Is er een oplossing?

Bedankt

 
@hikmate - ik heb jouw discussie verplaatst, we gaan kijken!

Download
52063a40e2e64-Farbar_Recovery_Scan_Tool_canned.png
Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links
Farbar Recovery Scan Tool 32 bit (x86)
Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64)
Downloadlokatie: Dit programma absoluut naar het bureaublad downloaden dan wel daar naar toe verplaatsen!
Opmerkingen
: Alle openstaande programma's en webpagina's dienen afgesloten te zijn.

Antivirusprogramma en actieve malwarescanners dienen al voor je FRST.exe start gedeaktiveert zijn!
Hier en hier vindt je gegevens hoe antivirusprogramma's en spywarescanners te deaktiveren.

FRST opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op FRST.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1 en Windows 10: via rechtsklik op FRST.exe of FRST64.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".

FRST start op:
  • Wanneer het programma is geopend klik dan op de knop Yes bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop.
  • Aansluitend zullen twee logbestanden - FRST.txt en Addition-txt aangemaakt worden en op het bureaublad opgeslagen worden.
.

Voeg beide logs toe aan jouw volgende antwoord.

Hoe de logs bij te voegen, kijk dan hier:
 
Ik zie ook vaak deze melding bij veel instellingen:
Een aantal van deze instellingen zijn verborgen of worden beheerd door uw organisatie
 

Bijlagen

  • Addition.txt
    28,1 KB · Weergaven: 3
  • FRST.txt
    184,2 KB · Weergaven: 3
Ik vind in jouw Windows Ultra Viewer.
Dat is een tool om met andere computers verbinding te maken of andere computers met jouw computer.
Is dit alles aan jou bekend?
 
Ik vind in jouw Windows Ultra Viewer.
Dat is een tool om met andere computers verbinding te maken of andere computers met jouw computer.
Is dit alles aan jou bekend?
Ja, dat gebruik is soms om met andere computers te verbinden
 
Lees dit eens, waarom dit nu in deze sectie staat?
 
Akkoord en verder zitten er twee VPN's in jouw Windows - ook bekend?
Ja, ik denk dat het probleem ligt omdat ik een update ging doen, maar ik dan de update ging stoppen door via services de windows updater te stoppen. Ik denk dat het probleem verschenen is
 
Ik denk dat jij een van de twee VPN's moet deactiveren of verwijderen, want mogelijk hebben deze een onderling confilict!


Waarschuwing: onderstaande bewerking is enkel voor deze computer bedoeld, het toepassen hiervan in een andere computer kan tot schade in Windows leiden.


We gaan
51a5c8edc4692-icon1337952077.png


Farbar Recovery Scan Tool (FRST.exe) opnieuw gebruiken.

Open een nieuw kladblok (of anders: notepad) bestand, via "Start\Alle programma’s\Bureau-accessoires\Kladblok (of Notepad)".
Kopieer nu de tekst die in het code-venster staat en plak die tekst in het lege kladblokvenster.

Code:
start
CreateRestorePoint:

GroupPolicy: Restrictie ? <==== AANDACHT

EmptyTemp:
CloseProcesses:
cmd: ipconfig /flushdns
cmd: netsh winsock reset
end

Sla nu dit kladblokbestand in de dezelfde locatie waar ook FRST.exe aanwezig is op als Fixlist.txt

Farbar Recovery Scan Tool (FRST.exe) met de fixlist.txt gebruiken

  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10: via rechtsklik op FRST.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
  • Als het programma wordt gestart, klik dan op Ja in de popup.
  • Druk op de Fix knop.
  • Na de fix wordt een logbestand - Fixlog.txt - in dezelfde locatie aangemaakt van waaruit FRST.exe is gestart.
  • Post de inhoud van dit logbestand in jouw volgende bericht.
 
Ik denk dat jij een van de twee VPN's moet deactiveren of verwijderen, want mogelijk hebben deze een onderling confilict!


Waarschuwing: onderstaande bewerking is enkel voor deze computer bedoeld, het toepassen hiervan in een andere computer kan tot schade in Windows leiden.


We gaan
51a5c8edc4692-icon1337952077.png


Farbar Recovery Scan Tool (FRST.exe) opnieuw gebruiken.

Open een nieuw kladblok (of anders: notepad) bestand, via "Start\Alle programma’s\Bureau-accessoires\Kladblok (of Notepad)".
Kopieer nu de tekst die in het code-venster staat en plak die tekst in het lege kladblokvenster.

Code:
start
CreateRestorePoint:

GroupPolicy: Restrictie ? <==== AANDACHT

EmptyTemp:
CloseProcesses:
cmd: ipconfig /flushdns
cmd: netsh winsock reset
end

Sla nu dit kladblokbestand in de dezelfde locatie waar ook FRST.exe aanwezig is op als Fixlist.txt

Farbar Recovery Scan Tool (FRST.exe) met de fixlist.txt gebruiken

  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10: via rechtsklik op FRST.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
  • Als het programma wordt gestart, klik dan op Ja in de popup.
  • Druk op de Fix knop.
  • Na de fix wordt een logbestand - Fixlog.txt - in dezelfde locatie aangemaakt van waaruit FRST.exe is gestart.
  • Post de inhoud van dit logbestand in jouw volgende bericht.
Het heeft niet gewerkt helaas
 
Dit is de fixlog
 

Bijlagen

  • Fixlog.txt
    1,8 KB · Weergaven: 3
Download ZHPDiag (klik op de blauwe knop 'TÉLÉCHARGER ZHPDIAG 2019') naar het bureaublad - of verplaats het tool uit de downloadmap naar het bureaublad.

Opmerkingen:
  • Alle openstaande programma's en webpagina's dienen afgesloten te zijn.
  • Schakel de antivirus- en antispywareprogramma's tijdelijk uit, deze kunnen namelijk conflicteren met ZHPDiag.
  • Hier en hier vindt je gegevens hoe antivirusprogramma's en spywarescanners te deaktiveren.

ZHPDiag:
  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op ZHPDiag3.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10: via rechtsklik op ZHPDiag3.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".

ZHPDiag gebruiken:

ZHPDiag_2.jpg


  • Klik op de grote knop "Scanner" (Knop met vergrootglas).
  • De scan start en kan even duren, heb dus geduld.
  • Nadat de scan klaar is, klik dan op de grote knop "Rapport" (Knop met letter T) en dat zal dan het scanlog openen.
  • Op het bureaublad vindt u dat zelfde log ook opgeslagen als ZHPDiag.txt

ZHPDiag-Log posten:
  • Voeg het log ZHPDiag.txt toe als bijlage in jouw volgende bericht.
 
Heeft niets met een besmetting te maken maar met een privacy instelling.
 
Het probleem is opgelost! Blijkbaar was mijn school account verbonden met mijn laptop en nadat ik de verbinding had verbroken is de melding verdwenen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan