• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Soms geluid,soms geen geluid.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Famerdo

Junior lid
Lid geworden
12 aug 2015
Berichten
79
Waarderingsscore
0
Hallo,
Ik heb een vreemd verschijnsel en dat is dat ik de ene keer wel geluid op de pc heb(Windows 10)en als ik de pc weer afsluit en later weer opstart dat ik geen geluid heb.
Als geluidskaart heb ik The Prodigy 7.1 HiFi en heb ook al een paar keer de drivers opnieuw geinstalleert maar niks helpt.
Het is een 64 bits systeem met 4gb aan geheugen.
Hiervoor had ik Windows 7 pro erop zitten en nooit last mee gehad maar nadien ik Windows 10 erop zit heb ik dit probleem.
Hij laad de driver volgens mij ook wel rechts onder in de verborgen icoontjes zie ik altijd ESI mengpaneeltje wel staan oom als ik geen geluid heb.
William.
 

De laatste driver uit 2014 is voor Windows 8.
Voor Windows 10 is er geen driver, maar die voor Windows 8 zou het moeten doen.
Desnoods met Comptabileit instelling voor Windows 8 installeren.
 
Ga ik eens proberen dan.
Ik had toevallig nog zo'n kaart liggen heb ik omgewisselt maar natuurlijk hielp dat niet.
William.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan