• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Speakers

Status
Niet open voor verdere reacties.

vink

Gevestigd lid
Lid geworden
3 mei 2005
Berichten
241
Waarderingsscore
0
Hoi!!

Ik heb wat advies nodig:
Ik heb een Omen 7 en een curved monitor van Samsung, nu zoek ik nog een bijpassende speaker/set. Ik had zo rond de €130,- in gedachte.
Mijn buro set-up is redelijk standaard, lappie in het midden, beeldscherm links daarvan. Zat ruimte rechts.
Aan de beeldscherm kant is er, links van het beeldscherm, weinig/geen ruimte om een box neer te zetten. 5.1 speakers hoeven voor mij niet (ook niet praktisch want dan moet ik het pad naar de uitgang van de kamer oversteken met draden, touwtje springen is niet mijn hobby). Bluetooth zou kunnen maar is niet in mijn price range, denk ik. :)

Ik zag bijvoorbeeld deze: Edifier R1280DB, de basbox kan op de grond maar de andere box is even groot. Waar laat ik die dan? Aan de andere kant (rechts van mijn laptop), lijkt wat vreemd.
Heeft iemand misschien een idee wat ik kan doen?

Alvast bedankt!!

Vink
 
Hallo,

Er is in jou prijsklasse genoeg te krijgen als het om een bluetooth speaker gaat.
Kijk hier maar eens naar de keuze. (vanaf het midden van de pagina)
 
Dank jullie wel! Ik ga direct kijken!!
 
Ik heb de Edifier M1380 2.1 ( klik hier ). Klinkt geweldig !!!!
 
Ik heb de Edifier M1380 2.1 ( klik hier ). Klinkt geweldig !!!!
Dank je maar ik heb echt heel weinig ruimte naast mijn beeldscherm. Ik denk dat ik voor een bar ga. Maar iig geval bedankt voor jouw input!!
 
Ik heb de JBL bar gekocht. Ik ben benieuwd!!
 
Lijkt mij een goede keus!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan