• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Spel wil niet.

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 166019
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 166019

Gast
Xp spel, open iso ervan in deamon tools, start op, krijg wat startschermen maar met echt beginnen krijg ik een bevroren scherm, met logo in de hoek. Dit eerder "opgelost" door niet in dtools zelf te starten maar koppeling via bureau blad (ligt voor de hand misschien, maar staarde wat blind denk ik) nu na herinstalatie windows op ssd (weet niet of mee te maken heeft) werkt dat ook niet. Dus iemand misschien een tip ?
 
Kun je wat meer informatie geven over welke Windows versie jij gebruikt.
Als ik het goed begrijp wil jij een spel die draait op Xp installeren?
 
Even los van de Windowsversie als je geen XP draait (en da's redelijk onwaarschijnlijk) :

ga naar de map waar de .exe van de game staat en klik rechts op die .exe.
Kies vervolgens voor 'eigenschappen' en kies daarna voor de 'tab' : compatibiliteit. Nu maar hopen dat XP daarbij staat. Zo ja, XP selecteren en 'toepassen'. Staat XP er niet bij, dan de eerstvolgende 'hogere' Windows versie selecteren die er wel bij staat.
 
'S even standaard wat nodige systeem gegevens hier ergens erbij zetten, zal misschien optie voor zijn, maar nu windows 8.1 met mijn a.u.b.. En helaas (voor mij) geen exe bestand dat ik kon vinden.
 
Elk programma / spel, heeft een .exe in een mappie, anders kan het programma / spel niet starten, misschien even goed doorzoeken?
 
En helaas (voor mij) geen exe bestand dat ik kon vinden.

Ook niet als jij de iso aanklikt?, als het goed is komen er dan meerdere bestanden en daar zou jij de .exe bestand moeten vinden.
 
Topic verplaatst van Algemeen naar Games.
 
Lees ik er nu over? Om welk spel gaat het...?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan