• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ssd kleiner dan gedacht, misschien mijn "onhandigheid" iemand nog van nut tenminste nog.

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 166019
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 166019

Gast
Dag, bericht(je) eigenlijk meer bedoeld als ontladen van de ziel, ipv dat ik denk dat iemand er werkelijk wat aan heeft. Heb oude laptop met ide aansluiting, maar precies nog specificaties dat die vandaag de dag in principe mee kan gaan (heb het dan over Linux etc nog niet eens). Vond ide ssd's maar verzenden was te duur. Converters maakten dat boel niet meer zou passen op eerste oog , dus werd 'm niet leek me. Zag soort converter in ssd behuizing vorm dus na wat nakijken en oude kapotte ssd open slopen, zag ik dat werkelijke ssd electronica maar erg klein is, die kan je dan overzetten in de converter en converter op zijn beurt aansluiten op de ide port van de laptop, denk mooi, bestel die. Even later schiet me te binnen dat ik eerder converter zag waar bedoeling was dat hele ssd op kon aangesloten (nog te volgen ?), maar die niet geschikt was omdat ssd dan zou uitsteken (zelfde converter in andere recht opstaande(re) vorm was dan weer te hoog om in de sleuf te passen), maar bedenk later dat daar ook alleen de print op kon aangesloten zonder de te ver uitstekende behuizing, dom dom, scheelt misschien maar één 6 packje budget bier in de kosten, maar toch, beetje zonde geld zoals ze zeggen. Blij als het even kwijt kon, misschien heeft een zonderling er nog wat aan die hetzelfde van plan is. Ps, waarom in g**'s naam zo'n ruime behuizing om de dingen heen, hou het maar op warmte ontwikkeling (met goedkoper conveter was er dan dmv een cm er af te halen nog wel een mouw aan te passen dan, nu hou ik echt op).
 
Ook een beetje ontlading van mijn ziel;)
Als het jou doel gediend heeft om stoom af te blazen is dat natuurlijk ook prima. We willen allemaal wel eens iets kwijt::blush:
Echter maar weinigen zullen zin hebben zo'n stuk tekst te lezen.
Een zin van 5 1/2 regel nodigt niet uit om te lezen:
"Even later schiet me te binnen dat ik eerder converter zag waar bedoeling was dat hele ssd op kon aangesloten (nog te volgen ?), maar die niet geschikt was omdat ssd dan zou uitsteken (zelfde converter in andere recht opstaande(re) vorm was dan weer te hoog om in de sleuf te passen), maar bedenk later dat daar ook alleen de print op kon aangesloten zonder de te ver uitstekende behuizing, dom dom, scheelt misschien maar één 6 packje budget bier in de kosten, maar toch, beetje zonde geld zoals ze zeggen."

En of het nog te volgen is, door mij niet maar dat zegt verder niet veel.:)
 
Mag van mij ook wel verwijderd, maar ja, anders pech. En bedankt dan maar, dat je/u toch even een poging hebt/heeft gedaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan