• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Standaard app wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rubensky

NCF Goeroe
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
17 okt 2011
Berichten
21.270
Waarderingsscore
418
We hebben een nieuwe multifictional de HP OfficeJet Pro 8020 series. Als ik een scan wil starten via het apparaat dan wordt op de computer automatisch de Windows fax en scan applicatie geopend. Dit wil ik niet. Ik wil namelijk de HP Smart app voor Windows 10 gebruiken.

Wie weet waar ik deze standaard kan wijzigen?
 
ga via start >instellingen naar apparaten en klik verder op printers/scanners word de HP officejet pro 8020 daar vermeld zet je deze als standaard ..
 
Daar staat hij als standaard. Ik kan daar alleen niet instellen dat hij de HP Smart app als de standaard scanapp moet gebruiken. De enige mogelijkheid die ik heb is de Windows scan app.
 
heb je dan ook toevallig de scan app van uit de store op je systeem staan !
indien zo dan dien je in deze app de wijziging te doen naar de HP Smart app of je verwijderd deze app .
 
Laatst bewerkt:
Nee, die staat er niet op.
 
Die heb ik doorgelezen. Ik kom er alleen niet uit waarom ik de standaardapp dan als nog niet kan wijzigen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan