• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

standaard instellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

eddylan

Bekend gezicht
Lid geworden
13 sep 2014
Berichten
193
Waarderingsscore
0
beste, ik heb een oplossing gevonden maar ik geraak niet op internet zodus kan ik de oplossing niet downloaden !mijn computer gegevens zijn :intel(r)core(tm) i5-2300cpu@2,80ghz. 2,79ghz ram 4,00gb 64 bit besturigssysteem windows 7 home premium service pack 1
het probleem is dus het volgende ik heb bij standaard instellingen windows explorer ingesteld als standaard en google als bijkomend ,maar bij programmen kiezen om te openen heb ik alles geselecteerd en nu krijg ik niets meer open en krijg ik elke keer een vensterke met geeft u toestemming om dit bestand te openen met google of explorer en als ik ja antwoord gaat dat weg en gebeurdt er niets !ook is de pc al een paar keer blijven plakken en is ook veel trager geworden ! dank bij voorbaat voor mogelijke oplossing !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan